30 Nisan 2013 Salı

Gazeteci Yılmaz: Akil insanlar toplantısına
beni neden davet etmediniz?

Tarık Yılmaz
İleri gazetesi Haber Müdürü Tarık Yılmaz, İç Anadolu Bölgesi Akil İnsanlar Heyeti’nin bu gün saat 16.00’da Galata Çamlık Otel’de sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve basın mensuplarıyla yapacakları toplantıya neden davet edilmediğini sordu.

Yılmaz, “Davet etmediler” başlıklı yazısında, “… bu kez davet edilmeme adına zoruma giden, işin Türkçesi, bazı gazeteciler davet edilirken bazılarının görmezden gelinmesine anlam veremedim” diye yazdı. Yılmaz, şunları kaydetti:

“Her neyse, çok fazla konuşmak istemiyorum. Bu gün saat 16.00’da Galata Çamlık Otel’de yapılacağı söylenen toplantıyı merakla bekliyorum, o insanları dinlemek istiyorum. Beni neden davet etmediklerini de çok merak ediyorum.

Acaba beni ne gördüler? Sakıncalı Gazeteci? Sakıncalı Türk? Sakıncalı Yozgatlı? Sakıncalı Köşe Yazarı? Sakıncalı İnsan! Ne, ne, ne?.. Ne gördüler de toplantıya davet etmediler / edemediler?”

(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: