27 Aralık 2013 Cuma

Zaman gazetesi yazarı Gülerce: Erdoğan’a yapılan tertipleri hazmedemiyorum, kabullenmiyorum

Hüseyin Gülerce
Zaman gazetesi yazarı Hüseyin Gülerce, “Başbakan Erdoğan hakkında içeriden dışarıdan tertip yapılmasını, bir millet evlâdı olarak hazmedemiyorum, kabullenmiyorum” dedi.

Hüseyin Gülerce, twitter sayfasında yayınladığı mesajlarında şunları kaydetti:

Benim ülkemin Başbakan’ını yabancılar gönderemez

“Yargıdaki direncin hukuk ve adalet adına yapıldığına inanmıyorum. Savcılar, ellerinde kâğıtla inip bildiri okuyorsa, bu davranış militanlıktır. Başbakan Erdoğan hakkında içeriden dışarıdan tertip yapılmasını, bir millet evlâdı olarak hazmedemiyorum, kabullenmiyorum. Başbakan, gidecekse ya AK Parti kongresinde delegenin iradesiyle gider... Ya da sandıkta seçmen iradesiyle gider... Benim ülkemin Başbakan’ını yabancılar gönderemez. Demokrasi adına, insaf adına, vicdan adına tertiplere, provokasyonlara fırsat vermemeliyiz.”

Hiç yorum yok: