28 Mart 2012 Çarşamba

Çekerek Millî Eğitim Müdürlüğü,
yarışma vesilesiyle çocuklara masalları sevdiriyor

Yozgat’ın Çekerek ilçesi Millî Eğitim Müdürlüğü, Türk Halk Edebiyatı’nın önemli unsurlarından masalları çocuklara sevdirmek ve masallar vasıtasıyla eğitimlerine katkıda bulunmak amacıyla ilköğretim öğrencileri arasında “En İyi Masal Anlatma Yarışması” düzenledi.

Nurullah Işıklı, “Keloğlanın Sofrası”yla birinci oldu

Akbay İlköğretim Okulu Konferans Salonu’nda düzenlenen yarışmaya, 10 ilköğretim okulundan birer öğrenci katıldı.

Yarışmada öğrencilerin okuduğu masallara, akıcılık, hitabet, kendine güven, hissetme ve hissettirme, jest ve mimik, ses tonu, kostüm, süreyi kullanma ölçütlerine göre puan verildi.

Yarışmada, Bayındırhüyük İlköğretim Okulu’ndan Nurullah Işıklı, “Keloğlanın Sofrası” adlı masalı ile 445 puan alarak 1. oldu. Yarışmada Kamile Akbay İlköğretim Okulu’ndan Hatice Cıbır ikinci, Fakıdağ İlköğretim Okulu’ndan Melike Doğan üçüncü oldu.

Hiç yorum yok: