24 Aralık 2011 Cumartesi

Yusuf Bahri Aslan, Ziraat Odası Başkanlığı’na talip

Yozgat Ziya Gökalp İlköğretim Okulu’nda memur olarak görev yaptığını ileri süren ve Görpeli Köyü’nde çiftçilik yaptığını belirten Yusuf Bahri Aslan, Yozgat Ziraat Odası Başkanlığı’na talip olduğunu belirterek, Başbakan Yardımcısı ve Yozgat Milletvekili Bekir Bozdağ’dan destek istedi.

Aslan, ‘yozgatgazetesi.com’un ‘TBMM’ye Açık Mesaj Hattı’na gönderdiği ve 21 Kasım 2011 tarihinde yayınlanan mesajında, Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ’la görüşmek için makamına gittiğini ancak yurt dışına çıkmış olması sebebiyle görüşemediğini ve kendisine bir not bıraktığını belirterek “Sayın Vekilim, ben Yozgat Ziraat Odası Başkanlığı’na talip olmak gibi bir niyetim var ve sizden bu konuda bana referans olmanızı, beni desteklemenizi ve bu konuda sizle görüşme talebime umarım olumlu bir yanıt alabilirim” diye yazdı.

(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: