21 Mayıs 2011 Cumartesi

MHP Yozgat Milletvekili Ekici ile birlikte
6 üst düzey yönetici görevlerinden istifa etti

Mahkeme kararıyla erişim engellendikçe farklı adreslerde yayınına devam eden ‘Farklı ülkücülük’ isimli internet sitesi, ‘istifa etmezseniz uygunsuz görüntülerinizi yayınlarım’ uyarısına istifayla karşılık verilmeyince, MHP Genel Başkan Yardımcısı ve Yozgat 1. sıra milletvekili adayı Mehmet Ekici’nin görüntülerini yayınladı. Ekici’nin görüntülerinin yayınlanmasının ardından, peş peşe istifalar geldi.

MHP Genel Başkan Yardımcıları Mehmet Ekici, Osman Çakır, Ümit Şafak, Deniz Bölükbaşı ve Genel Sekreter Cihan Paçacı ile Genel Sekreter Yardımcısı Mehmet Taytak, partideki görevlerinden ve parti üyeliğinden istifa etti. 6 isim, milletvekilliği adaylıklarından da çekildi.

Ekici, yaptığı yazılı açıklamada, 'Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkan Yardımcılığı, Merkez Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerinden ve Parti üyeliğinden, Yozgat Milletvekili Adaylığından istifa ediyorum. Milletimden özür diliyorum. Savaşım şimdi başladı' ifadelerini kullandı.

Bahçeli: İstifa etmelerini ben istemedim

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, partisinde yaşanan istifalar sonrası yaptığı açıklamada, “İstifa eden arkadaşlar partiyi rahatlatmak istemiş olabilirler. İstifa etmelerini ben istemedim, kendileriyle görüşeceğim. İnsanların onuruyla oynamak yanlış” dedi.

Hiç yorum yok: