30 Mart 2011 Çarşamba

U.V.G.’nin annesi: O benim evlâdım olamaz

Kayseri’de 1,5 yıl önce bayram şekeri toplamak için kapısını çalan ikisi kardeş üç çocuğu öldürdüğü ve Yozgat’ın Çayıralan İlçesi’nde bir çukura gömdüğü ortaya çıkan Uğur Veli G.’nin annesi, “O benim evlâdım olamaz” dedi.

Yozgat’ın Külekçi Köyü’nde yaşayan, vahşetin ortaya çıkmasının ardından can güvenliği sebebiyle başka bir köydeki akrabalarının yanına taşınmak zorunda kalan anne F.G., şunları söyledi:

“Benim oğlumun yaptığını duyduğum zaman büyük bir şok yaşadım. O günden bu yana hasta yatıyorum. Çok perişan oldum. Ölen çocukların ailelerine sabır diliyoruz. Şimdi çok hastayım, biraz iyi olayım, biraz zaman geçsin, gerekirse yanıma polisi alıp üç çocuğun ailesine başsağlığına gideceğim.”

Baba A.G. de, çocukları ölen ailelerin acısını paylaştıklarını, oğulları adına onlardan af dilediklerini söyledi.

(Kaynak: aksam.com.tr)

Hiç yorum yok: