5 Kasım 2010 Cuma

Saraykent’te 4 açılış birden

Yozgat’ın Saraykent İlçesi’nde ilköğretim okulu, spor sahası, süt toplama merkezi ve öğretmenevi, AK Parti Yozgat Milletvekillerinin de katıldıkları törenlerle hizmete açıldı.

Törenlere Yozgat Valisi Necati Şentürk, AK Parti Yozgat Milletvekilleri Bekir Bozdağ, Osman Coşkun; Saraykent Kaymakamı Cumhur Duran, Saraykent Belediye Başkanı İdris Ögel, bazı İl Genel Meclisi Üyeleri, il ve ilçeden gelen daire müdürleri ve vatandaşlar katıldı.

Saraykent’te ilk tören, hayırsever vatandaş İbrahim Ertek tarafından yaptırılan Marziye-İbrahim Ertek İlköğretim Okulu’nun açılışı için düzenlendi. Yapılan konuşmaların ardından, Vali Necati Şentürk ile Yozgat Milletvekilleri Bekir Bozdağ ve Osman Coşkun tarafından 14 derslikli ilköğretim okulunu yaptıran hayırsever İbrahim Ertek ile ilçe merkezinde bulunan Yeni Cami’nin ek bina ve minare inşaatlarının yapımını üstlenen Hayırsever Nuri Çimen’e plaket verildi. Törende, Saraykent İlköğretim Okulu Halk Oyunları Ekibi bir gösteri sundu. Daha sonra açılış kurdelesini kesen Vali Şentürk, Yozgat Milletvekilleri Bozdağ, Coşkun ve diğer davetliler hep birlikte okulu gezdiler.

Marziye-İbrahim Ertek İlköğretim Okulu’nun açılışının ardından, sırasıyla spor sahası, süt toplama merkezi ve öğretmenevinin açılışları gerçekleştirildi.

Vali Necati Şentürk, daha sonra, Yeni Cami inşaatında yaptığı incelemenin ardından Doğankent Belediyesi’ni ziyaret etti.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel olmus