13 Ekim 2010 Çarşamba

Kılıçdaroğlu’nun Yozgat ziyaretinde partisine davet ettiği Bahadın Belediye Başkanı CHP’ye geçti

Yozgat’ın Sorgun İlçesi’ne bağlı Bahadın Beldesi’nin DSP’li Belediye Başkanı Dilaver Özcan, CHP’ye geçti.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 7 Ağustos’ta Yozgat merkez ilçede düzenlediği referandum mitinginden sonra, Bahadın Beldesi’nde Alevi vatandaşlar tarafından düzenlenen Kültür Festivali’nin açılışına katılmış, DSP’li Belediye Başkanı Dilaver Özcan’ı ‘yakın zamanda CHP saflarında görmekten mutluluk duyacaklarını’ dile getirmişti.

Bahadın Belediye Başkanı Özcan, Kılıçdaroğlu’nun davetinden yaklaşık iki buçuk ay sonra, 12 Ekim’deki grup toplantısında CHP’ye geçti. DSPl’i ve AK Parti’li Belediye Meclisi Üyeleri Yılmaz Aktürk, Mehmet Yiğit, Bahtihar Şimşek, Rıza Koç, Müsahat Çalışkan, Haydar Atakul ve Durak Ünalmış da Özcan’la birlikte CHP’ye katıldılar.

DSP’nin Bahadın kuşu CHP’ye uçtu

Bahadın Belediye Başkanı Dilaver Özcan, partiye katılımı dolayısıyla yaptığı selâmlama konuşmasında, şunları söyledi:

“Çok kıymetli Genel Başkanımız festival vesilesiyle Bahadın’ı ziyaret etmiş ve şöyle demişti: ‘Ayrışmanın zamanı değil, bir olmanın zamanı.’ Biz de Sayın Genel Başkanımızın bu çağrısına uyduk, ülkemizin buna ihtiyacı olduğunu düşünüyoruz. Türkiye’yi geleceğe Cumhuriyet Halk Partisi’nin taşıyacağına inanıyoruz. Hepinize çok teşekkür ediyorum. Bu partide olmakla gurur duyuyorum. Sağ olun.”

Genel Başkan Kılıçdaroğlu da, “Değerli milletvekilleri, partimize katılan arkadaşlarımız Demokratik Sol Parti ve Adalet ve Kalkınma Partisi’nden arkadaşlarımızdır. Onları kucaklıyoruz. Gelecekte güzel Türkiye’yi elbirliğiyle kuracağız ve oluşturacağız” dedi.

Çekerek’te görev yapmış bir öğretmenin mektubu

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, grup toplantısında yaptığı konuşmada, daha önce Yozgat’ın Çekerek İlçesi’nde görev yaparken kan kanseri olan bir vatandaşın mektubunu okuduktan sonra, hükümete tepki gösterdi. Kılıçdaroğlu’nun okuduğu mektup şöyle:

“Ben Metin Kurtçu. 6.9.2006 tarihinde sözleşmeli sınıf öğretmeni olarak Erzurum Tekman’da göreve başladım. Yozgat Çekerek’te çalışmaya devam ediyordum. 2.5.2010 tarihinde kan kanseri teşhisiyle Ankara’da da tedavi görmeye başladım ve 14.9.2010 tarihinde 30 günden fazla rapor kullandığım için sözleşmem feshedildi. Bu konuda teknik yardım almak için bir sendikaya üye oldum. Şimdi maaşımı alamıyorum ve yaklaşık iki ay sonra sosyal güvenlik kurumundan da faydalanamayacağım için tedaviyi yarıda bırakmak zorunda kalabilirim ve ben 8 kişilik bir aileye tek başıma bakmakla yükümlüyüm. Sesimi nasıl kamuoyuna duyurabilirim?”

Kılıçdaroğlu, mektubu okuduktan sonra, hükümete tepki göstererek, “Sosyal devlet bu mu?” diye sordu. (Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: