5 Kasım 2009 Perşembe

“Yerel gazete okumuyorum” diyen Yozgat Milletvekili Akgül’e yerel gazeteci tepki gösterdi

AK Parti Yozgat Milletvekili Abdülkadir Akgül, Sarıkaya ilçesinde düzenlediği toplantıda yerel gazete okumadığını söyledi.

Sarıkaya’da yayınlanan Yöre Haber gazetesinin sahibi Bahri Tek, toplantıda söz alarak, “Yerel gazete okumuyorsanız, o halde Sarıkaya’nın sorunlarını size aktarıldığı gibi tek taraflı biliyorsunuz ya da bilmiyorsunuz” diyerek tepki gösterdi. Bu tepki üzerine Akgül, “Ben yerel gazete okumuyorum derken, Yozgat’ta yayınlanan İnternet gazetelerini okumuyorum dedim; yoksa Sarıkaya’nın 2 gazetesi var, onları takip ediyorum” karşılığını verdi.

Yerel gazeteciden Milletvekiline tepki

Kendisi de Sarıkayalı olan AK Parti Yozgat Milletvekili Abdülkadir Akgül’ün, Sarıkaya ilçesine Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Meslek Yüksek Okulu yapılması konusunda hafta başında Mehmetoğulları Otel’de düzenlediği toplantıda “yerel gazete” polemiği yaşandı.

Toplantının yapıldığı Sarıkaya ilçesinde yayınlanan yerel gazetelerden birisi olan “Yöre Haber”in internet sitesinde yer alan habere göre, Milletvekili Abdülkadir Akgül, konuşması sırasında ‘yerel gazete okumadığını’ söyledi.

Daha sonra söz alan Yöre Haber’in sahibi Bahri Tek, Sarıkaya’nın sorunlarını dile getirmeden önce, Akgül’ün “yerel gazete okumuyorum” ifadesine şöyle tepki gösterdi:

Okumuyorsanız bilmiyorsunuz demektir

“Gazete okumuyorum dediniz. Biz ise yerel gazete olarak Sarıkaya’nın sorunlarını dile getiriyoruz, halkın sesi olarak halkın istek ve dileklerine tercüman oluyor, sizlerin de bizi duyduğunuzu zannediyorduk. Ama siz yerel gazete okumuyorum dediniz. O halde Sarıkaya’nın sorunlarını size aktarıldığı gibi tek taraflı biliyorsunuz ya da bilmiyorsunuz.”


Yozgat’ın internet sitelerini okumuyorum

Bu tepki üzerine Akgül, “Ben yerel gazete okumuyorum derken, Yozgat’ta yayınlanan İnternet gazetelerini okumuyorum dedim; yoksa Sarıkaya’nın 2 gazetesi var, onları takip ediyorum” karşılığını verdi.