25 Kasım 2009 Çarşamba

Kimliğini gizli tutan hayırsever vatandaş,
evi yanan ailenin bütün mobilya ihtiyacını karşıladı

Yozgat’ta 20 Kasım Cuma günü ahşap binada çıkan yangında, evlerindeki bütün eşyaları yanarak kül olan Kılıç ailesine hayırsever bir vatandaş yardım elini uzattı. Kimliğini gizli tutan hayırsever vatandaş, evi yanan ailenin bütün mobilya ihtiyacını karşıladı.

Sobadan çıkan kıvılcımlar sebebiyle çıkan yangında, Kılıç ailesinin evindeki bütün eşyalar tamamen yanmıştı. Ailenin 5 yaşındaki ferdi Oğuzhan Kılıç, komşuları tarafından son anda kurtarılmıştı.

Kılıç ailesi, yangın sonrasında yeni bir eve taşındı. Kılıç ailesinin evlerinin yandığını ve kullanılacak hiçbir eşyasının kalmadığını mahallî gazetelerden öğrenen ve isminin açıklanmasını istemeyen hayırsever bir vatandaş, ailenin bütün mobilya ihtiyacını karşıladı.

Hayırsever vatandaş, çekyat, kanepe, yatak odası, 2 çocuk için ranza ve vitrin takımı alarak Kılıç ailesini bayram öncesinde sevindirdi.

Kılıç ailesi fertlerinden Veysel Kılıç, zor zamanda kendilerine yardım eli uzatan hayırsever vatandaşın kendilerini çok mutlu ettiğini ifade etti. Kılıç, “Şu anda ne eşim, ne de benim bir işim var. Bana iş versinler, ben evlatlarımın ihtiyaçlarını karşılayayım, evime ekmek getireyim” diye konuştu.

Nurcan Kılıç ise, “Evimize gelen bu mobilyalar ile bize bayram öncesinde mutluluğu tattırdılar. Beyaz eşyam da olursa çok daha mutlu olacağız. Allah bize yardım eden herkesten razı olsun” dedi.