25 Haziran 2009 Perşembe

Valilikten başarılı öğrencilere seyahat ödülü

Yozgat’tan 120 öğrenci, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından uygulamaya konulan “Gönül Köprüsü” projesi kapsamında törenle Şanlıurfa’ya uğurlandı.

Öğrenciler, 5 gün boyunca, Şanlıurfa Valiliği ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün organize ettiği program dahilinde, Harran’ı, Atatürk Barajı’nı ve il merkezinde bulunan tarihî turistlik yerleri gezecekler.

Yozgat İl Milli Eğitim Müdürlüğü önünde toplanan 120 öğrenciyi Şanlıurfa’ya uğurlama törenine, Yozgat Valisi Amir Çiçek ve İl Milli Eğitim Müdürü Sebahattin Gamsız da katıldı.

Vali Çiçek, burada yaptığı konuşmada, il genelinde okullarda yaptıkları çalışmalar sonrasında durumu iyi olmayan başarılı öğrencileri seçerek, “Gönül Köprüsü” kurmaları için Şanlıurfa’ya gönderdiklerini söyledi.

Daha sonra, İlköğretim 7 ve 8. sınıf, Orta Öğretim 1 ve 2. sınıftan 120 öğrenci otobüslere binerek Şanlıurfa’ya hareket etti.

Öğrenciler, 5 gün boyunca, Şanlıurfa Valiliği ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün organize ettiği program dahilinde, Harran’ı, Atatürk Barajı’nı ve il merkezinde bulunan tarihî turistlik yerleri gezecekler.