29 Haziran 2009 Pazartesi

52 yaşında mezun oldu

Yozgat Tarım İl Müdürlüğü’nde memur olarak çalışırken üniversite sınavını kazanan Fikret Güneş, 52 yaşında Erciyes Üniversitesi’nden mezun oldu. Güneş, gençlere, ideallerini gerçekleştirmek için çaba harcamaları tavsiyesinde bulundu.

Erciyes Üniversitesi (ERÜ) Makine Mühendisliği bölümünü 9 yılda bitiren 52 yaşındaki Fikret Güneş mezuniyet belgesini aldı.

ERÜ Makine Mühendisliği Bölümü’nün bu yılki mezunları arasında en fazla ilgiyi 52 yaşındaki evli ve üç çocuk babası Fikret Güneş çekti.

Süleyman Demirel Spor Salonu’nda düzenlenen törenle mezuniyet belgesini alan Fikret Güneş, Yozgat Tarım İl Müdürlüğü’nde memurken üniversiteyi kazandığını, eğitiminin bir kısmını çalışırken, gerisini de emekli olduktan sonra tamamladığını söyledi. Okumayı çok sevdiğini belirten Güneş, “Zor oldu ama 9 yılda üniversiteyi bitirdim. Çok mutluyum” dedi. Okumanın yaşı olmadığını belirten Güneş, şunları söyledi:

“Okurken zorlandığım dönemler oldu. 2 yıl ara verdim; ama okuma azmimi kaybetmedim. Üniversitede okumayı çok istiyordum. Üniversite okumak benim için bir hayaldi. Gençlere tavsiyem, belli bir idealleri olsun ve mutlaka gerçekleştirmek için çaba harcasınlar.”

Fikret Güneş, bundan sonra makine mühendisi olarak çalışmayı sürdüreceğini, doğalgaz veya asansör sektöründe çalışmayı düşündüğünü belirtti.