31 Mayıs 2009 Pazar

Hastaneye giderken kaza: 1 ölü 2 yaralı

Guatr hastası olan 29 günlük bebeklerini tedavi için Yozgat’tan Kayseri’ye götüren aile, Kayseri-Ankara yolunda kaza geçirdi. Kazada anne öldü; küçük bebek ağır, baba ise hafif yaralandı.
...

Guatr hastası olan 29 günlük bebeklerini dün Yozgat’tan Kayseri Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Gevher Nesibe Hastanesi’ne götüren 32 yaşındaki baba Akın Ergün, Kayseri-Ankara karayolunun 30’uncu kilometresindeki Himmetdede beldesinin yakınlarında aracın kontrolünü kaybetti. Otomobilin takla atması sonucu, anne Zehra ve küçük bebek Meryem yaralandı. Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılan anne Zehra hayatını kaybetti. Omuzunun kırıldığı ve beyin kanaması geçirdiği tesbit edilen bebek, Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Gevher Nesibe Hastanesi’ne sevk edildi.

Eşinin öldüğünü öğrenen ve kazadan hafif yaralarla kurtulan baba Akın Ergün, gözyaşları içinde kazayı şöyle anlattı:

"Önümde TIR vardı, beni geçince yavaşladım ama şeritte giden minibüsü görünce frene bastım; yoldan çıkıp, takla attım."

6 yıllık evli olan Ergün çiftinin 5 yaşında Samet ile 2 yaşında Sefa isminde 2 çocukları daha bulunuyor.

Kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı.