13 Kasım 2008 Perşembe

Zekeriya Avşar’dan şifreli mesajlar:
Hiç kimseye verilmiş sözümüz yoktur

AK Parti Yozgat İl Başkanı Zekeriya Avşar, basın toplantısında üstü kapalı mesajlar verdi.

“AK Parti’de hiç kimseye hazırlanan bir koltuk yoktur. Hiç kimseye verilmiş sözümüz yoktur” diyen Avşar, Yozgat’ın tamamına hizmet edebilecek belediye başkanlarının seçimini gerçekleştireceklerini söyledi. Avşar, “1 Nisan geldiğinde, seçim sonrasında, ‘Ben kazandım, ben çalıştım, ben yaptım… Ben olmasam kazanamazdı’ diyecek hiç kimseyle bizim işimiz olmayacak” diye konuştu. Zekeriya Avşar, seçim sürecinde izleyecekleri stratejiyi de şöyle özetledi:

“Biz yerel seçim sürecini diğer siyasî partilerle kavga unsuru yapmayacağız, savaşa dönüştürmeyeceğiz. ‘Senin adayın, benim adayım’ ayrımı yapmadan, projelerimizle, herkesi kucaklayan bir anlayışla pozitif siyaset üreteceğiz.”

***

AK Parti Yozgat İl Teşkilâtı, seçim çalışmalarını resmen başlattıklarını duyurdu. AK Parti Yozgat İl Başkanı Zekeriya Avşar, partisinin il binasında ilçe başkanlarıyla yaptığı değerlendirme toplantısından önce bir basın toplantısı düzenledi.

Bu günden itibaren mahallî seçim çalışmalarını başlattıklarını duyuran Avşar, 30 Kasım’a kadar mahallî idareler seçimleri için adaylık başvurularını kabul edeceklerini, 31 Aralık tarihine kadar da adayların tamamını belirlemiş olacaklarını bildirdi.

Üstü kapalı mesajlar

AK Parti’nin Yozgat’ın en büyük partisi olduğunu belirten Avşar, şunları söyledi:

“AK Parti’de hiç kimseye hazırlanan bir koltuk yoktur, hiç kimseye verilmiş sözümüz yoktur. Biz memleketimizin, milletimizin ihtiyacı olan yerel yönetimlerde Yozgat’a hizmet edeceğine inandığımız sadece İl Genel Meclisi üyeliği yapmak için değil, sadece AK Parti’den İl Genel Meclisi üyesi çıksın diye değil, Yozgat’ın tamamına hizmet edebilecek belediye başkanları, İl Genel Meclisi üyeleri ve Belediye Meclisi üyelerinin seçimini gerçekleştireceğiz.”

Avşar, CHP’nin söylemlerindeki “sosyal devlet” kavramı ile MHP’nin söylemlerindeki “milliyetçilik” kavramlarını gerçek anlamıyla AK Parti’nin hayata geçirdiğini ifade etti. Zekeriya Avşar, seçim sürecinde izleyecekleri stratejiyi de şöyle dile getirdi:

Kavga etmeyeceğiz

“Biz yerel seçim sürecini diğer siyasî partilerle kavga unsuru yapmayacağız, savaşa dönüştürmeyeceğiz. ‘Senin adayın, benim adayım’ ayrımı yapmadan; projelerimizle, ilkelerimizle, tavrımızla, milletimizin yanında olma özelliğimizle, herkesi kucaklayan bir anlayışla pozitif siyaset üreteceğiz.”

Avşar, konuşmasında, il ve ilçe yönetimlerinde görev alanların yerel yönetimlerde aday olamayacaklarını da hatırlattı.

Hiç yorum yok: