22 Temmuz 2015 Çarşamba

Kadışehri Kaymakamı Ali Doğan,
Artvin Vali Yardımcısı olarak atandı

Ali Doğan
Kadışehri Kaymakamı Ali Doğan, Facebook sayfasında yayınladığı “veda mesajı” ile, Artvin Vali Yardımcısı olarak tayin edildiğini duyurarak, Kadışehrililerden helâllik istedi. Kadışehri Kaymakamlığı’na Arif Gül atandı.

Kadışehri’de göreve başladığında, ‘Kadışehri’ni projelerle geliştireceğiz ve adından söz ettirecek bir ilçe inşa edeceğiz’ dediğini hatırlatan Doğan, “Yaptığımız sıra dışı projelerle birinci ve burada sayamayacağımız pek çok etkinlikle Kadışehri’nin ismini ulusal ve yerel medyaya da ezberleterek ikinci sözümüzü de yerine getirdik. Şimdi geriye dönüp baktığımda ‘İyi ki Kadışehri’ne atanmışım’ diyor ve ilçemden gönül rahatlığıyla ayrılıyorum” değerlendirmesinde bulundu.

Ali Doğan, “Veda mesajı”nda “Biz kaymakamların kötü bir huyu var: Hangi ilçede çalışırsak çalışalım, orası bizim çocuğumuz gibi oluyor. Gelirken bir heyecan, ayrılırken ayrı bir heyecan… Her son hüzünlü, ancak ayrılıklar, vedalar yaşamın en tabiî parçalarından biri. Hele de memuriyette…” ifadelerini kullandı.

İçişleri Bakanlığı’nın aldığı kararla 2013 yılının Ağustos ayında başladığı Kadışehri Kaymakamlığı görevinin sonuna geldiğini belirten Doğan, “24 Temmuz Cuma günü, Artvin Vali Yardımcılığı görevimize başlamak üzere Kadışehri’nden ayrılacağız” dedi.

Ali Doğan, mesajında şunları kaydetti:

“Burada dolu dolu bir 2 yıl geçirdim. Kendime 3 yıllık hedefler koymuştum ancak bunun sadece 2 senesi nasip oldu. Bu 2 sene içinde “zorlaştırmama, kolaylaştırma; nefret ettirmeme, sevdirme” prensibiyle hareket ederek devletimi temsil etmeye, ilçemi yönetmeye ve halkıma hizmet etmeye çalıştım. Şeyh Edebalı’nın “İnsanı yaşat ki, devlet yaşasın” tavsiyesine uyarak her zaman vatandaşlarımızın, yaşlılarımızın, hastalarımızın, öğrencilerimizin yanında olmaya, onların sadece kaymakamı değil, yaşlılarımızın torunu, büyüklerimizin evlâdı, gençlerimizin abisi, çocuklarımızın amcası ve özellikle öğrencilerimizin öğretmeni olmaya çalıştım. Düğünlerde beraber sevindik, cenazelerde beraber üzüldük. Netice itibariyle hep beraberdik. Siyasî düşünce, etnik köken, mezhep, cinsiyet v.s. hiçbir ayrım gözetmeden bir yandan Kaymakamlığımızın ve devletimizin itibarını yükseltmeye, bir yandan da vatandaşımıza en hızlı, en ucuz ve en kaliteli, en iyi hizmeti vermeye çalıştım.

Kadışehri’ndeki ilk günlerimde iki cümle sarf etmiştim: “Kadışehri’ni projelerle geliştireceğiz” ve “Adından söz ettirecek bir ilçe inşa edeceğiz.” Yaptığımız sıra dışı projelerle birinci ve burada sayamayacağımız pek çok etkinlikle Kadışehri’nin ismini ulusal ve yerel medyaya da ezberleterek ikinci sözümüzü de yerine getirdik. Şimdi geriye dönüp baktığımda “İyi ki Kadışehri’ne atanmışım” diyor ve ilçemden gönül rahatlığıyla ayrılıyorum.

Tabi buraya kadar anlattığım hiçbir şeyi tek başıma yapmadım. Ben, bir orkestra şefiydim; ama arkamda samimiyetle çalışan güzel bir kadro vardı. Her biri ayrı ayrı teşekkürü hak ediyor. Her şeyden önce dua ve destekleriyle her zaman yanımda olan sevgili aileme teşekkür ediyorum. İlçede yapılacak olumlu her işte maddî manevî desteğini bizden esirgemeyen Kadışehri Belediye Başkanımız Davut Karadavut’a ayrı bir parantez açmam gerekiyor. Sadece idareciliği değil, dostluğuyla da her zaman yanımda oldu. Bir daha bu kadar uyumlu bir belediye başkanıyla çalışabileceğimi pek sanmıyorum. İkinci özel teşekkür ise Kaymakamlığımız Proje Ofisi’ne… Mesai mevhumu gözetmeksizin ilçemize pek çok proje kazandırdılar. Verimli geçen bu iki yılda en büyük pay onların. Benimle birlikte ofis üyelerinin çoğu da başka il ve ilçelere atandılar. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyor, yeni görevlerinde başarılar diliyorum. Samimiyetle çalışan daire amirlerime ve memurlarıma (ki çoğunun Kadışehri’ne Kadışehrili’den daha aşkla hizmet ettiklerine şahit oldum), her daim işimi kolaylaştıran siyasetçilerimize, Yozgat medyasına ve vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum.

Temennim şudur ki, inşallah Kadışehri’ne benden daha iyi kaymakamlar gelir ve ilçemizi bıraktığımız yerden çok daha iyi yerlere taşır. Bedenen ayrılsam da kalbim hep Kadışehri ve Kadışehrili’yle beraber olacak.

Kadışehri Kaymakamlığı görevine atanan Sayın Arif Gül kardeşime başarılar diliyorum. Koyduğum ancak ulaşmaya muvaffak olamadığım hedeflerim oldu, bazı konularda başarısız oldum. İnşallah eksik kaldığım, yarım bıraktığım tüm konularda halefim benden daha başarılı olacak ve Kadışehri’ni bir adım daha ileri götürecektir.

Dualarınızı esirgememeniz ve hakkınızı helâl etmeniz dilekleriyle sizlere veda ediyor, tüm Kadışehrililere sevgi ve saygılarımı sunuyorum.”

(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: