28 Temmuz 2015 Salı

Gülerce: Fuat Avni ahlâksızdır, karaktersizdir, şerefsizdir, ikiyüzlüdür, tetikçidir; hadi hakaretten beni savcılığa şikâyet etsin!

Gülerce, 'Fuat Avni, Paralel Yapı'nın istihbarat havuzunun twitter adresidir
AK Parti Hükümeti’ne yönelik 17/25 Aralık darbe teşebbüsünden sonra Gülen Cemaati ile yollarını ayıran ve Zaman gazetesinden istifa eden Hüseyin Gülerce, sosyal paylaşım ağı twitter’da “Fuat Avni” adıyla yayın yapan kimliğin gerçek bir kişi olmadığını, bunun, Paralel Yapı’nın istihbarat havuzunun kullandığı twitter adresi olduğunu söyledi.

Bunu ispat etmek için televizyon programında Fuat Avni’ye hitaben açık hakarette bulunan Gülerce, “Fuat Avni ahlâksızdır, karaktersizdir, şerefsizdir, ikiyüzlüdür, tetikçidir” dedi. Gülerce, ardından Fuat Avni’ye şöyle seslendi:

“Buradan sesleniyorum; Fuat Avni, bak ben sana neler diyorum. Yahu mertsen, adamsan, ‘Fuat Avni’ diye bir insansan, yahu beni savcılığa şikâyet et. Sana hakaret ediyorum. Bak resmen söylüyorum. Kimsen sen, çık ortaya! Çünkü böyle birisi yok.”

Fuat Avni’nin kamuoyuna “twitter fenomeni” şeklinde takdim edildiğine işaret eden Gülerce, “Ne fenomeni yahu? Pensilvanya ile bağlantılı” dedi.

“Ortak Akıl” programında konuştu

Beyaz TV’de Pazar günleri canlı olarak yayınlanan “Ortak Akıl” programında güncel siyasî gelişmeleri değerlendiren Gülerce, Gülen Cemaati’nin, kendi yayın organlarında, ‘Fuat Avni’ isimli twitter hesabı üzerinden Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve MİT hakkında asılsız iddiaları gündeme getirmesine sert tepki gösterdi. Gülerce, Gülen Cemaati’ne şöyle seslendi:

“Yahu sen, devletin istihbarat organını, bütün dünyaya rezil etme ve Türkiye’yi IŞİD terör örgütünü destekleyen bir ülke gibi göstermekte ne menfaat görüyorsun yahu?!. Yani sen, kime çalışıyorsun? MOSSAD’a mı çalışıyorsun, Amerika’daki Yahudi lobisine mi, CIA’e mi, Alman istihbaratına mı, İngiliz istihbaratına mı, İran istihbaratına mı? Kime çalışıyorsun sen? Bahsettiğin senin, Türkiye’nin istihbarat teşkilatı.”

Hüseyin Gülerce, “Ortak Akıl” programında şunları söyledi:

Ne fenomeni yahu? Pensilvanya ile bağlantılı

“Hele bu ‘Fuat Avni’ diye bir –benim şimdi ağzımdan ağır bir laf çıkacak ama en basitinden- karaktersiz var. Ahlâksız birisi o. Onun uyduruk twitlerini de alıp haber yapan Zaman gazetesini de buradan açıkça kınıyorum. Kim yapıyorsa… Yahu Fuat Avni’nin o kadar adice yaptığı iddiaları, iftiraları siz, nasıl haber değeri bulup da –yine işte ‘twitter fenomeni’… Ne fenomeni yahu? Pensilvanya ile bağlantılı. Bunu alıp haber yapıyorsunuz. Orada neler diyor… ‘Kendi oğluna suikast yaptırtacak, kendi iktidarı için’. Bakın bunlar, halk tabiri ama ‘kafayı yemiş’ yani. Bunlar, yakmışlar bütün balataları. Bu şekilde siz, Cumhurbaşkanına ‘megaloman’ diyeyim mi?.. Birinin bu şekildeki iddiaları…

Fuat Avni, bir adamsa cevap versin bize yaa… ‘Karaktersiz’ diyorum, ‘ahlâksız’ diyorum. “Ben Fuat Avni’yim” desin, bak. Birisi çıksın desin ki, Fuat Avni diye bir adam varsa, ben diyorum ki, Fuat Avni ahlâksızdır, Fuat Avni karaktersizdir, Fuat Avni şerefsizdir, Fuat Avni ikiyüzlüdür, Fuat Avni tetikçidir!.. Şimdi diyorum ki, cevap hakkı doğuyor, değil mi? Çıksın, kimse o Fuat Avni, “Ben karaktersiz, şerefsiz, ahlâksız değilim” diye “Bana iftira ediliyor, hakaret ediliyor” diye suç duyurusunda bulunsun yahu. Buradan sesleniyorum; Fuat Avni, bak ben sana neler diyorum. Yahu mertsen, adamsan, ‘Fuat Avni’ diye bir insansan, yahu beni savcılığa şikâyet et. Sana hakaret ediyorum. Bak resmen söylüyorum. Kimsen sen, çık ortaya! Çünkü böyle birisi yok. Bu, bir istihbarat havuzunun kullandığı twitter adresi. Aslında Amerika’daki twitter şirketi, bu kimin adresidir, kim müracaat etmiş bu adresi almak için, onu ortaya çıkarsa, bak o zaman neler çıkacak ortaya. Çünkü bir insan, hem Ulaştırma Bakanlığı'n’a, hem Çankaya’da Başbakanlık’ta, hem Beştepe kampüsünde, hem Emniyet’te, hem savcılıkta olabilir mi? Yani bir insan, aynı anda 8-10 yerden bilgi veriyor, sıralıyor. Bunların çoğu da uydurma. Sanki Cumhurbaşkanının yanında Hakan Fidan’la konuşurken varmış da Hakan Fidan’a ne dediğini yazıyor! ‘Karaktersiz’ diyorum, bir ‘havuz’ diyorum. Çıksınlar desinler ki, “Fuat Avni şudur. Hüseyin Gülerce’nin yaptığı ‘hakaretlere’ dayanamayarak savcılığa suç duyurusunda bulunmuştur. Çıksın bakayım, kimse o. Namert!

MOSSAD’a mı çalışıyorsun, CIA’e mi?

Şimdi neden bu kadar kızıyoruz? Yahu artık Cumhurbaşkanı’nın oğlu ile kızını da IŞİD terör örgütüyle irtibatlandırmak, tam bir algı operasyonu. Bakınız, şu anda Sayın Cumhurbaşkanı’na karşı çok profesyonelce yürütülen bir psikolojik harp var. Bu, psikolojik harp. Çünkü 50 defa söylersen bir şeyi ve vatandaşın arasında, bilhassa muhaliflerin arasında, yani CHP tabanında, MHP tabanında, HDP tabanında ve Gülen Cemaati tabanında, bu iftiraları, iddiaları havada kapan insanlar var. Hemen yayıyorlar; “Duydun mu, bak Bilâl de IŞİD’le irtibatlıymış, Sümeyye de irtibatlıymış. Zaten IŞİD’e silah götürüyordu. Bak, MİT TIR’ları yakalandı”. Yahu sen, devletin istihbarat organını, bütün dünyaya rezil etme ve Türkiye’yi IŞİD terör örgütünü destekleyen bir ülke gibi göstermekte ne menfaat görüyorsun yahu?!. Yani sen, kime çalışıyorsun? MOSSAD’a mı çalışıyorsun, Amerika’daki Yahudi lobisine mi, CIA’e mi, Alman istihbaratına mı, İngiliz istihbaratına mı, İran istihbaratına mı? Kime çalışıyorsun sen? Bahsettiğin senin, Türkiye’nin istihbarat teşkilatı. Kaldı ki Zaman gazetesi, 2 gündür Paris’teki PKK’lılar cinayeti ile ilgili olarak Le Monde’un iddialarını, MİT’i suçlamak için yayın malzemesi yapıyor. Yahu, şu gailenin içerisinde, Türkiye’nin içine düştüğü şu durumun içerisinde, işini gücünü bırakıp MİT’e neden saldırıyorsunuz? Le Monde’un (iddiası) ispatlanmış bir şey değil ki. İddianamede geçiyor. İddianamede de ‘tespit edilmiştir, belgelenmiştir’ demiyor.”

(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: