31 Ocak 2013 Perşembe

Yoksuldular ama çalışıp takdirname aldılar Boğazlıyan Kaymakamlığı’ndan bilgisayar kazandılar

Takdirname alan 12 öğrenciye laptop hediye edildi
Yozgat Boğazlıyan Kaymakamı Ömer Faruk Çelik, kaymakamlık bünyesinde faaliyet gösteren Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’ndan yardım alan ve derslerinde başarılı olarak takdir belgesi alan 12 öğrenciyi dizüstü bilgisayarla ödüllendirdi.

Boğazlıyan Kaymakamlığı’nda düzenlenen ödül törenine Kaymakam Ömer Faruk Çelik, Belediye Başkanı Mustafa Özdal, İl Milli Eğitim Müdürü Saim Kuş, İlçe Milli Eğitim Müdürü Yasin Yıldız, Vakıf Müdürü Turan Kaya ve vakıf mütevelli heyeti üyeleri ile öğrenciler katıldı.

Başarılı olan öğrencilerin teşvik edilmesi için pek çok çalışma yaptıklarını belirten Kaymakam Çelik, “Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’na kayıtlı bulunan dar gelirli vatandaşlarımızın eğitim gören ve başarılı olan çocuklarına dizüstü bilgisayar verdik. Bu vesile ile öğrencilerimizi kutluyor, başarılarının devamını diliyorum” dedi.

Protokol konuşmalarının ardından, takdirname alan 12 öğrenciye dizüstü bilgisayar hediye edildi.

Hiç yorum yok: