29 Ocak 2013 Salı

Saraykent HEM, avcılık eğitimi verecek

Muhtarlara avcılık eğitimi
Saraykent Kaymakamlığı ile Orman ve Su İşleri Bakanlığı Yozgat Şube Müdürlüğü’nün muhtarlar için düzenlediği avcılık konulu eğitim toplantısında, Saraykent Halk Eğitim Merkezi’nde avcılık eğitimi verilmesi kararlaştırıldı. Eğitimler 4 Şubat’ta başlayacak.

“Sürdürülebilir Avcılık Faaliyetleri” kapsamında, Orman ve Su İşleri Bakanlığı 9. Bölge Müdürlüğü Yozgat Şube Müdürlüğü tarafından Saraykent ilçesi muhtarları için eğitim toplantısı düzenlendi.

Saraykent Kaymakamı Ali Öner’in de iştirak ettiği toplantıda, Orman ve Su İşleri Bakanlığı Yozgat Şube Müdürlüğü’nden Şube Mühendisi Hasan Tezer, muhtarlara slayt gösterimi eşliğinde bilgi verdi.

Tezer, 4915 Sayılı Kara Avcılığı Kanunu ve Merkez Av Komisyonu Kararları çerçevesinde avcılık mevzuatı, yaban hayvanı koruma ve geliştirme sahaları, avda kullanılan araç ve gereçler, yasa dışı avlanma ve ilgili diğer konularda bilgiler aktardı.

Eğitim toplantısında, Saraykent Halk Eğitim Merkezi ile Orman ve Su İşleri Bakanlığı Yozgat Şube Müdürlüğü’nün koordinatörlüğünde 4 Şubat’tan itibaren avcılık eğitimi verilmesi kararlaştırıldı.

(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: