23 Kasım 2012 Cuma

“Fahri Açıkgöz’ü uyarmıştım...”

"Uyardım ama dinlemedi..."
Yozgat’ta 381 CHP’linin bilgileri dışında AK Parti’ye üye kaydedilmesini konu alan haberimize yorum yazan bir okuyucumuz, bu konuda 1 yıl önce AK Parti İl Başkanı Fahri Açıkgöz’ü uyardığını ancak Açıkgöz’ün bu uyarıyı dikkate almadığını iddia etti.

Adını açıklamayan okuyucu, “CHP’den AKP’ye kaydırılmış ve delege yapılmış insanların kongreye gidip oy kullanmamalarının mevcut başkanlara pasif destek olduğunu anlatamadım” diye yazdı. Yorum sahibi okuyucu, şunları kaydetti:

“Fahri Açıkgöz’e adını şu an vermeyeceğim bir ilçede CHP’lilerin AK Parti’ye üye yapıldığını bundan 1 yıl önce söyledim. Hiç ama hiç dikkate almadı, hatta isim isim bildirdim. İlçe başkanlarının bunu kasıtlı yaptığını, ilçe başkanlığı seçimlerinde bu insanların üyeden ziyade delege yapıldığını, bunun gerçek AKP’lilere hakaret olduğunu, bunun ileride çok büyük sıkıntılara sebep olacağını söyledim ama hiç birini dikkate almadı, inanmadı bile. Hatta ‘Neden böyle bir şey yapsınlar ki?’ dedi. Ben kendisine bunun mantıklı açıklamasını yaptım. CHP’den AKP’ye kaydırılmış ve delege yapılmış insanların kongreye gidip oy kullanmamalarının mevcut başkanlara pasif destek olduğunu anlatamadım. Gerçek AK Parti’lilerin delege listesine alınmamasının muhalif gruplara sağladığı dezavantajı anlatamadım… Şimdi sakın ‘haberim yok’ demesin! İspatı mümkün; gerekirse adımla soyadımla yazarım, mahcup olur.”

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Buradan MHP il Başkanını da uyarmak istiyorum.CHP li kaydırılmış üye sayısı 381 deniliyor,eminim ki MHP li üyelerden kaydırılanlar bu rakamın kat be kat üstündedir.MHP üyesine sahip çıksın!

Adsız dedi ki...

Sanırsınız ki, bunun Türkiye'de örneği yok. Siyasetten biraz anlayan insan, bu tip kayıtların neredeyse sıradanlaştığını bilir.
Bulanık suda balık avlamaya çalışanlar, Yozgat'ı ve Ak Parti'yi her yönüyle çok iyi temsil eden Sayın Açıkgöz'ü yıpratmak isteyenler var.

Habere konu arkadaş zaten diyeceğini demiş, adını verse ne olacak. Belli ki, İl başkanını eleştirecek bir şey bulunamadığı için Türkiye'nin her yerinde sürekli karşılaşılan bir durum, çok vahimmiş gibi gösterilmeye çalışılıyor.