5 Mayıs 2012 Cumartesi

Üniversite öğrencilerinden Bozdağ’a teşekkür

Bozok Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi öğrencileri, pedagojik eğitim alarak öğretmenlik yapabilme haklarının kendilerine iade edilmesinde hükümetin katkılarından dolayı Başbakan Yardımcısı ve Yozgat Milletvekili Bekir Bozdağ’a çiçek takdim ederek teşekkür ettiler.

Yozgat Ticaret ve Sanayi Odası’nın İl Kütür ve Turizm Müdürlüğü Konferans Salonu’nda salonunda düzenlediği “Yeni Teşvik Yasası ve Devletin Katkıları” konulu panele katılmak üzere memleketi Yozgat’a gelen Başbakan Yardımcısı Bozdağ, Bilal Şahin Külliyesinde Cuma namazını kıldıktan sonra Yozgat Belediyesi Çapanoğlu Kent Parkı Sosyal Tesisleri’nde öğle yemeği yedi.

Yemek sonrasında Bozok Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi öğrencileri, pedagojik eğitim alarak öğretmenlik yapabilme haklarının kendilerine iade edilmesinde hükümetin katkılarından dolayı Başbakan Yardımcısı ve Yozgat Milletvekili Bekir Bozdağ’a çiçek takdim ederek teşekkür ettiler.

Başbakan Yardımcısı Bozdağ da, öğrencilere başarılar dileyerek, “YÖK daha önce bir değerlendirme yapmıştı. Öğrencilerinde buna karşı koymasıyla birlikte karar tekrar değerlendirildi. Bizim de çalışmalarımız oldu. Fen Edebiyat Fakültesi öğrencilerinin kazanılmış haklarını çerçevede bir değerlendirme yapıldı ve öğrencilerimizin hakları koruyan bir adım atılmış oldu” dedi.

Hiç yorum yok: