3 Ağustos 2011 Çarşamba

Yozgat, yardım elini Afrika’ya da uzatacak

Afrika’da açlık çeken insanlar için bütün dünyada başlatılan yardım kampanyasına Yozgat da katılıyor.

Yozgat Valiliği, ‘İnsanî Yardım Kampanyası’ başlattı. Yozgat Valisi Necati Şentürk, kampanya sebebiyle düzenlenen toplantıda şu değerlendirmede bulundu:

Afrika bize uzak değil

“Bizler ‘Komşusu açken tok yatan bizden değildir’ kültüründen geliyoruz. Bu söz kültürümüzde önemli bir yere sahiptir. Diyebilirsiniz ki ‘Afrika bize uzak’; ancak günümüzde ulaşım teknolojisinde yaşanan gelişmeler sayesinde Afrika artık bize çok yakın. Yani oradaki insanlar da bizim birer komşumuzdur. Bu yüzden oradaki insanlara yardım etmek amacıyla Valiliğimizce Afrika’da açlık çeken insanlara yardım amacıyla ‘İnsani Yardım Kampanyası’ başlattık.”

Yozgat, Pakistan’a da yardım elini uzatmıştı

Vali Şentürk, geçen yıl Pakistan’da yaşanan sel felâketi sebebiyle düzenlenen kampanyaya Yozgat halkının büyük ilgi gösterdiğini hatırlatarak, “Bu yardım kampanyasına da Yozgatlı hemşehrilerimizin ilgi göstereceğine inanıyor ve bütün vicdan sahibi vatandaşlarımızın desteklerini bekliyorum” dedi.

Yardım kampanyasına katılmak için

257- Ziraat Bankası Yozgat Şubesi
Hesap No: 32968652–5002
Iban No: TR 09 0001 0002 5732 9686 5250 02

Hiç yorum yok: