28 Şubat 2011 Pazartesi

“Yozgat Tanıtım Günleri”nin
baskı işlerini hangi matbaa yapacak?

Sürur Öztürk

“Yozgat Tanıtım Günleri” trafiğini takip ediyor musunuz?

Ben, hayli ilginç ve ibretlik bulduğum bu süreci, uzaktan da olsa, sürükleyici bir romanı okur gibi ya da ilginç bir filmi seyreder gibi takip ediyorum.

Sizin de dikkatinizi çekti mi? Ankara Yozgatlı Dernekler Federasyonu Başkanı Ahmet Koç, İleri gazetesini ziyaret ediyor, “Yozgat Tanıtım Günleri” hakkında Genel Yayın Yönetmeni Erhan Kayhan’a bilgi veriyor. Koç gibi Ankara’dan gelen İleri’nin sahibi Mükremin Kayhan da, aynı gün Yozgat Valisi Necati Şentürk’ü makamında ziyaret ediyor…

Ne kadar da ilginç…

Ankara Yozgatlı Dernekler Federasyonu Yönetimi, 2009 yılı Eylül ayında Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ü Çankaya Köşkü’nde ziyaret edip, ‘Kürt açılımına destek’ açıklaması yaptıkları için, İleri gazetesi tarafından günlerce yerden yere vurulmuşlardı.

Başka gazetelerin, İleri’nin bu tepki kampanyasının etkisinde kalan bazı yazarları da bu koroya katılmış ve hep beraber Ahmet Koç’u ve Ankara Yozgatlı Dernekler Federasyonu’nu topa tutmuşlardı… Şimdi, Federasyon Başkanı Koç, İleri’yi, İleri’nin sahibi Kayhan da Vali Şentürk’ü ziyaret ediyor…

Demirel’in o meşhur sözünü hatırlamamak mümkün mü? “Dün dündür, bu gün de bu gün…”

Bozok Gazetecilik Matbaacılık Ticaret Sanayi A.Ş.’nin Yönetim Kurulu Başkanı ve İleri gazetesinin sahibi Mükremin Kayhan, Amir Çiçek döneminde Yozgat Valiliği tarafından hazırlanan “Şehitler Albümü”nün basım işi için açılan ihaleye fesat karıştırdığı iddiasıyla yargılandığı Yozgat Ağır Ceza Mahkemesi tarafından 4 yıl 2 ay hapis cezasına mahkûm edilmişti.

Kayhan da bu mahkûmiyet kararını temyize götürmüştü. Davanın âkıbeti ne oldu bilmiyorum; ama benim merak ettiğim bir şey var:

Acaba, “Yozgat Tanıtım Günleri”nin kitapçık, broşür, el ilânı, afiş gibi baskı işleri olacak mı? Olacaksa, bu baskı işlerini hangi matbaa yapacak?

(surur-ozturk@hotmail.com)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel bir tespit. tebrik ederim.