7 Aralık 2010 Salı

Üzeyir Arslan, Milletvekilliğine aday adayı olacak

Yozgat İl Genel Meclisi Başkanı Üzeyir Arslan, önümüzdeki Haziran ayında yapılacak olan genel seçimlerde milletvekili aday adayı olacağını açıkladı.

Arslan, yaptığı açıklamada, yıllardır politikanın içinde olduğunu, özellikle AK Parti tarafından çok iyi tanınıp, sevildiğini belirterek, onların bu sevgi ve güveninden dolayı milletvekili aday adayı olmayı düşündüğünü belirtti.

Arslan, bir politikacı olarak halkın sorunlarını çok iyi bildiğini, son dört yılda yaptığı Yozgat İl Genel Meclisi başkanlığı ile bu deneyimlerini daha da geliştirdiğini dile getirerek, “Köylü çocuğuyum. Köyden gelmiş birisiyim. Zaten köylümüzün sorunlarını çok iyi biliyordum. Ancak yaklaşık dört yıldır gerçekleştirdiğim İl Genel Meclisi Başkanlığı ile bunu daha da geliştirdim. Sadece bu değil İl Genel Meclisi başkanlığım süresince tüm arkadaşlarımla partili partisiz çok iyi ilişkiler içinde oldum. Onlarda sağ olsunlar bana destek olacaklarını söylediler” dedi.

Hizmet etmezsem yüzüme tükürün

‘Yozgat ve ilçelerinin kesinlikle hizmetkârı olacağını, özellikle Sorgunlunun yıllardır duyduğu politikada temsil edilememenin ezikliğini gidereceğini’ belirten Arslan, “Bunu tabanımız çok iyi bildiği için bana büyük destek veriyor. Ben de bu desteğe dayanarak milletvekili adayı olduğumu açıklıyorum” dedi.

Yozgat ve Sorgunlulardan tek istediğinin bir kez olsun denenmek olduğunu ifade eden Arslan, “Beni bir kez deneyin. Aynen İl Genel Meclisi Başkanlığı dönemimde yaptığım kadar sizlere hizmet etmezsem ilk gördüğünüz yerde beni yerden yere vuran eleştirinize açığım, eğer beklediğiniz hizmetleri alamazsanız toplum içinde benim yüzüme tükürebilirsiniz” diye konuştu.

Üzeyir Arslan kimdir?

10 Mart 1965’te Yozgat’ın Çekerek İlçesinde doğdu. İlk, Orta ve Lise tahsilini Sorgun İlçesi’nde tamamladı. 2004 yılında yapılan Mahalli İdareler Seçimi’nde AK Parti’den Sorgun İl Genel Meclis üyesi olarak seçildi ve 5 yıl süre ile meclis üyeliği görevini yürüttü. 29 Mart 2009 tarihinde yapılan Mahalli İdareler Seçimi’nde Sorgun İlçesi’nden tekrar İl Genel Meclis üyesi olarak seçildi. 5302 Sayılı İl Özel İdaresi Kanunu gereğince, Yozgat İl Genel Meclisi’nde yapılan Başkanlık Divanı seçiminde İl Genel Meclisi Başkanı olarak seçildi. Üzeyir Arslan, evli ve üç çocuk babasıdır. (Kaynak: sorgunpostasi.com)

Hiç yorum yok: