16 Ekim 2010 Cumartesi

Elektrik isteyen vatandaş Kayseri’ye gönderildi

Tarımsal sulamada kullanmak üzere tarlasına elektrik çektirmek için TEDAŞ’a müracaatta bulunan bir vatandaş, önce Yozgat İl Özel İdaresi’ne, oradan Yozgat Devlet Su İşleri’ne, oradan da Kayseri Devlet Su işlerine gönderildi.

Yozgat’ın Sorgun İlçesi’ne bağlı Büyüktaşlık Köyü’nde yaşayan ve bütün çabalarına rağmen işini halledemeden köyüne geri dönmek zorunda kaldığını belirten Mahmut Kitir isimli vatandaş, yozgatgazetesi.com’un milletvekillerine mesaj bölümüne yazdığı mektupla, AK Parti Yozgat Milletvekili Bekir Bozdağ’dan yardım istedi.

Vatandaş Kitir’in şikâyetçi olduğu konu hakkında, TEDAŞ’ın açıklama yapması bekleniyor. Kitir’in yozgatgazetesi.com’da yayınlanan şikâyet mektubu şöyle:

“Sayın Milletvekilim,

Öncelikle selâm ve saygılarını sunarım. Sayın Milletvekilim, ben Sorgun İlçesi’ne bağlı Büyüktaşlık Köyü’nde ikamet etmekteyim. Elektrik abone direkleriyle tarlamızın arası en fazla 150 metredir. Bu tarlamıza elektrik abonesi ve tarımsal sulama yapmak için TEDAŞ’a müracaatta bulundum; ancak TEDAŞ, elektrik abonesini alabilmemiz için bizi Yozgat İl Özel İdareye gönderdi. Yozgat İl Özel İdare, Yozgat Devlet Su İşleri’ne gönderdi. Yozgat Devlet Su İşleri de Kayseri Devlet Su İşleri’ne gönderdi; ama maalesef yine de işimizi halledemeden geri döndük. Bu şekilde bir uğraşıyla zannediyorum 1 yıl uğraşacak gibiyiz.

Sayın Milletvekilim, Hükümetimizin her şeye kolaylık getirmiş olduğu bir dönemde TEDAŞ’ın bizleri bu şekilde oyalaması ve başından atmasına şaşırdık. Çünkü, bu işi TEDAŞ’ın kendisi halletmesi lâzım. Zaten mesele de TEDAŞ’ın meselesi.

Sayın Milletvekilim, TEDAŞ’ın bu işi kısa yoldan, vatandaşı uğraştırmadan halletmesi lâzım. Sayın Milletvekilim, mesele nereyle alâkalıysa o kurumun vatandaşı uğraştırmadan halletmesini saygılarımızla arz etmekteyiz efendim.”

TEDAŞ’a bağlı Çamlıbel Elektrik Dağıtım A.Ş., bir süre önce özelleştirilmişti. (Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: