23 Temmuz 2010 Cuma

Yeniden yapılan okul eğitime hazırlanıyor

Yozgat’ın Sarıkaya İlçesi’nde bulunan ve 2006 yılında hakkında “çürük raporu” verildiği halde eğitime devam edildiği 2008 yılında İl Millî Eğitim Müdürü Sabahattin Gamsız tarafından tespit edilen Namık Kemal İlköğretim Okulu, yıkılıp yeniden yapıldı. 20 sınıfı bulunan okulun inşaat işlerinin tamamlanarak, 2010-2011 eğitim öğretim dönemine hazır hâle getirileceği bildirildi.

Sarıkaya İlçe Millî Eğitim Müdürü Mustafa Demir, okul hakkında şu açıklamada bulundu:

“Okulumuz modern bir şekilde yeniden yapılmaktadır. Yozgat şartları göz önüne alınarak binanın ısı yalıtımı yapılmıştır. Okul 1 Milyon 231 bin TL’ye mal edilmektedir. Okulumuzda 692 öğrenci var, 2010-2011 Eğitim öğretim yılında bu sayının 750’ye çıkacağını düşünüyorum. Okulda özürlü öğrencilerin daha rahat girip çıkmasını sağlamak için özürlü girişi ve asansör bulunmaktadır.”