23 Temmuz 2010 Cuma

Tanesi 480 Euro olan iğneleri alamayan sara hastası baba, hayırseverlerden yardım istiyor

Yozgat’ın Sorgun ilçesinde salep tarlalarında mevsimlik tarım işçisi olarak çalışan 1 çocuk babası 22 yaşındaki Resul Akgül, tanesi 480 Euro olan iğneleri alabilmek için devletten ve hayırsever vatandaşlardan yardım bekliyor.

Resul Akgül, hâlen Sorgun’da salep işçisi olarak çalışıyor ve Kızılay’ın verdiği çadırda kalıyor.

Geçirdiği bir iş kazası sebebiyle sara hastalığına yakalandığını ve hastalığı sebebiyle yaz aylarında tarım işçiliği dışında iş bulamadığını belirten Akgül, yurt dışından getirilen ve tanesi 480 Euro olan iğneleri alamadığı için tedavi olamadığını söyledi. Akgül, şunları söyledi:

“Ameliyatım için 12 bin Euro para istendi. 1 yıl uğraştıktan sonra devlet ameliyatımı üstlendi; fakat tedavim için gerekli olan ve ameliyat olmadan önce 2 ayda bir vurulmam gereken iğneleri karşılamadı. Bu iğneler yurt dışından geliyor ve tanesi 480 Euro. Ben salep işçisi olarak geçimimi sağlıyorum Allah’a şükür kimseye muhtaç olmamaya çalışıyorum. Bakmam gereken 1 çocuğum ve karım var, bu nedenle benim iğneleri karşılayacak gücüm yok. Hayırsever vatandaşlar ve devletimize sesleniyorum. Lütfen bana yardım edin.”

Hastalığı yüzünden çok zor durumlarda kaldığını belirten Akgül, “Daha önceki gün çocuğumla beraber giderken yanında kriz geçirdim ve çocuğum çok korktu. Babasını bu halde görmesi beni gerçekten çok üzüyor. Ne doğru düzgün çalışabiliyorum ne de hayatımı yaşayabiliyorum. Sizden tek isteğim, ameliyat için gerekli olan iğnelerin karşılanması” diye konuştu

Hâlen Sorgun’da salep işçisi olarak çalıştığını ve Kızılay’ın verdiği çadırda kaldığını belirten Akgül, “Allah’a şükür bu mevsimlerde karnımız doyuyor. Fakat soğuk kış aylarında zor günler geçiriyoruz ve ne bulabilirsek onu yiyoruz” dedi.