13 Temmuz 2010 Salı

Fakıdağı Köyü’ne ilköğretim okulu yapılıyor

Yozgat Valisi Necati Şentürk, hayırsever işadamı Osman Dölek tarafından Çekerek İlçesi’ne bağlı Fakıdağı Köyü’nde yapılacak olan 9 derslikli ilköğretim okulunun temel atma törenine katıldı.

Köylüler tarafından kurban kesilerek karşılanan Vali Şentürk, “Gerçek vatanseverlik işte budur. Doğup büyüdüğü toprakları unutmayarak Çekerek İlçe merkezine 24 derslikli bir Anadolu Öğretmen Lisesi, Fakıdağı Köyü’ne de 9 derslikli bir ilköğretim okulu yaptıran Osman Dölek beyefendiyi kutluyorum” dedi.

İlçe ziyaretlerine Çekerek İlçesi ile devam eden Yozgat Valisi Necati Şentürk, PTT binasının açılışını yaptı, Fakıdağı Köyü’nde ilköğretim okulunun temelini attı, yapımı devam eden Süreyya Bey Barajı’nda incelemelerde bulundu.

Vali Şentürk, Çekerek İlçesi'nin sorunlarının tespiti ve çözüm yollarının müzakere edilmesi için Kaymakamlık’ta toplantı yaptı. Vali Şentürk’ün başkanlığında yapılan toplantıya, Çekerek Kaymakamı Osman Dölek, belde belediye başkanları, il ve ilçeden gelen daire amirleri ve İl Genel Meclisi üyeleri katıldılar.

Çekerek Belediyesi’ni de ziyaret eden Vali Şentürk, Çekerek Belediye Başkanı Duran Özkan’dan ilçe hakkında bilgiler aldı.