19 Mayıs 2010 Çarşamba

YASİAD: Vali Çiçek’in ayrılmasına çok üzüldük

Kısa adı YASİAD olan Yozgat Aktif Sanayici ve İş Adamları Derneği, son Valiler Kararnamesi ile merkeze alınan Yozgat Valisi Amir Çiçek onuruna yemek verdi.

Yemek’te konuşan YASİAD Başkanı Rahmi Nazlıoğlu, Vali Çiçek’in Yozgat’tan ayrılacak olmasına son derece üzüldüklerini belirterek, “Sayın Valimizi bizler çok seviyoruz. Kısa sürede 7 den 70’e herkesin sevgisini kazandı. Kendisine bundan sonraki görevlerinde başarılar diliyorum” dedi.

Vali Çiçek de, kimseye kırgın olmadığını belirterek, vicdanen de rahat olduğunu söyledi.

YASİAD Başkanı Rahmi Nazlıoğlu, Vali Çiçek’e plaket ve YASİAD üyelerinin daha önce Vali Çiçek’i ziyaretleri sırasında çekilmiş bir hatıra fotoğrafı takdim etti. Vali Çiçek ise işadamlarına Yozgat türkülerinin yer aldığı CD hediye etti.

Kısa adı YASİAD olan Yozgat Aktif Sanayici ve İş Adamları Derneği, son Valiler Kararnamesi ile merkeze alınan Yozgat Valisi Amir Çiçek onuruna yemek verdi.

Yimpaş Alışveriş ve Kültür Merkezi VIP Salonu’ndaki yemeğe Vali Amir Çiçek, YASİAD Başkanı Rahmi Nazlıoğlu, Anadolu Sorgun Girişimci İşadamları Derneği (ASGİAD) Başkanı Feridun Yılmaz ve işadamları katıldı.

Yemekte bir konuşma yapan Vali Çiçek, Yozgat’ta 3 yıl 8 ay görev yaptığını belirterek şunları söyledi:

Kimseye kırgın değilim, vicdanım rahat

“Bu süre içerisinde vicdanen kalbimde, düşüncemde en ufacık bir şüphe yok. Her zaman Yozgat’a daha iyi hizmet nasıl yaparız onun arayışı içinde oldum. Her şey Rabbimizin takdiri, yani nasip kısmet. Ben halkımızdan, ilimizdeki bürokratlardan, siyasetçilerimizden kesinlikle hiçbir şekilde kırkın ya da dargın değilim. Bizler hizmet için varız. Bugün Ankara’da merkez valisi olarak görev yapacağım, yarın belki yine başka yerlerde görevlendirileceğim. Önemli olan ‘şu böyle mi olsaydı, şunu yapmasaydım’ diye en ufak bir pişmanlığım yok. Allah katında ‘vicdanen ben rahatım’ diyebilmektir.”

Vali Çiçek, 7 den 70’e herkesin sevgisini kazandı

YASİAD Başkanı Rahmi Nazlıoğlu da, Vali Çiçek’in merkez valisi olarak Yozgat’tan ayrılacak olmasına son derece üzüldüklerini belirterek, “Sayın Valimizi bizler çok seviyoruz. Kısa sürede 7 den 70’e herkesin sevgisini kazandı. Kendisine bundan sonraki görevlerinde başarılar diliyorum” dedi.

Konuşmaların ardından YASİAD Başkanı Rahmi Nazlıoğlu, Vali Çiçek’e plaket ve YASİAD üyelerinin daha önce Vali Çiçek’i ziyaretleri sırasında çekilmiş bir hatıra fotoğrafı takdim etti. Vali Çiçek ise işadamlarına Yozgat türkülerinin yer aldığı CD hediye etti.