13 Mayıs 2010 Perşembe

Baykal’ın istifasını kutlayan ünlü CHP’li kim?

Sabah gazetesi yazarı Mahmut Övür, Deniz Baykal CHP Genel Başkanlığı’ndan istifa ettiğinde, ünlü bir CHP’linin eski bir Belediye Başkanına “Hadi yolun açıldı, bu iş bitti artık. Genel başkan gidiyor...” dediği iddiasını köşesine taşıdı. Star gazetesi Ankara Temsilcisi Şamil Tayyar da, Mahmut Övür’ün iddiasına ilâve olarak, söz konusu CHP’lilerin, Baykal istifa ettiğinde şampanya patlattıklarını ileri sürdü. Tayyar, “Bu kısmı yazıda yok, ben araştırınca gördüm” dedi.

Sabah Gazetesi yazarı Mahmut Övür, bir tiyatrocunun kendisine aktardığı iddiasını şöyle anlattı:

İstihdam yaratan bir yatırımın etkilerini izlemek için Afyon’dayım. Burada da ağılıkla Baykal’a yönelik komplo kaseti konuşuluyor. ilk gece İstanbul’dan gelen ünlü bir tiyatro oyuncusuyla konuşurken, şaşırtıcı bir olaya tanık olduğunu söyledi. Tiyatrocu aynen şöyle diyordu:

“Bağdat Caddesi’nde Amerikan Hospital’ın yanındaki Pelit Cafe’deydim. Bir an istemeden de olsa yan masada konuşulanları duydum. Biri ötekine şöyle diyordu:

‘Hadi yolun açıldı, bu iş bitti artık. Genel başkan gidiyor...’

Bu sözleri duyunca ister istemez dönüp baktım. Konuşan herkesin tanıdığı ünlü bir CHP’liydi. İnanamadım ama bu sözleri kulaklarımla duydum.”

Doğrusu ben de tiyatrocunun söylediklerine inanamadım ama biraz araştırınca ünlü CHP’linin karşısında oturanın da eski bir belediye başkanı olduğunu öğrendim. İstanbul Bizans, CHP ise İttihat Terakki’den geliyor. Ne onda oyun biter ne de ötekisinde...

Tayyar: Şampanya patlatmışlar

Star gazetesi Ankara Temsilcisi Şamil Tayyar da, Bugün televizyonunda yayınlanan “Temsilciler Meclisi” programında, Mahmut Övür’ün iddiasına ilâve olarak, söz konusu CHP’lilerin, Baykal istifa ettiğinde şampanya patlattıklarını ileri sürdü. Tayyar, “Bu kısmı yazıda yok, ben araştırınca gördüm” dedi. (Yozgat Muhabir)