22 Nisan 2010 Perşembe

Kızılay, Kan Merkezi açmaya hazırlanıyor

Kızılay Yozgat Şubesi, Yozgat’ta Kan Merkezi açılması için çalışmalarını sürdürüyor. Kan Merkezi inşaatında incelemelerde bulunan Yozgat Valisi Amir Çiçek, “Yozgat insanı darda olanlara parası yoksa bile kanını vererek yardım edecektir” dedi.

Yozgat Valisi Amir Çiçek, Eser İş Hanı’nda bulunan Kızılay Yozgat Şubesi’ni ziyaret ederek, Şube Başkanı Ömer Faruk Dumlupınar’dan kurumun çalışmaları hakkında bilgi aldı. Çiçek, kan merkezi olarak açılması planlanan inşaatta da incelemelerde bulundu.

Kızılay Kan Merkezi açılması için çalışmaların devam ettiğini söyleyen Şube Başkanı Dumlupınar, ziyaretinden dolayı Vali Çiçek’e teşekkür etti.

Yozgat insanı, darda kalana parası yoksa kanıyla yardım eder

Vali Çiçek de yaptığı açıklamada, Türk Kızılayı’nın 142 yıldır sadece Türk insanına değil dünyanın neresinde olursa olsan din, dil, ırk ayrımı yapmadan darda olan herkese yardım elini uzattığını ifade etti.

Böylesine köklü bir kuruluşun çalışmalarını takdirle karşıladığını ve Yozgat’ta bir kan merkezi kurulmasının sevindirici bir gelişme olduğunu belirten Çiçek, “Çünkü biliyorum ki, Yozgat insanı darda olanlara parası yoksa bile kanını vererek yardım edecektir” dedi.

(Yozgat Muhabir)