Yozgat’ın Şefaatli Belediyesi, ilçe halkına daha ucuz ve kaliteli ekmek satmak amacıyla “Halk Ekmek” fırını açtı.Şefaatli Belediye Başkanı Zeki Bozkurt, ilçede belediyeye ait ekmek fırınının bulunmadığını belirterek, Belediyeye ait sebze halinin bulunduğu yerde 3 bin 500 kapasiteli halk ekmek fırını açtıklarını duyurdu.
Bozkurt, piyasada 60 kuruş olan ekmeğin Halk Ekmek fırınında 50 kuruşa satılacağını bildirdi. İlçe halkının fırının açılmasından memnun olduğunu belirten Bozkurt, “İlçemize hayırlı olsun” dedi.