9 Eylül 2009 Çarşamba

Milli Eğitim Müdürlüğü,
kimsesiz çocukların kimsesi oldu

Yozgat İl Millî Eğitim Müdürlüğü, Sosyal Hizmetler Çocuk Esirgeme Kurumu (SHÇEK) yuva ve yurtlarında barınan çocuklara yönelik psikolojik destek amaçlı seminer düzenledi. Seminere, Yozgat İl Millî Eğitim Müdürü Sebahattin Gamsız da katıldı.

SHÇEK Yozgat Çocuk Yuvası’nda düzenlenen seminere, İl Emniyet Müdürlüğü Psikologlarından Ayşe Kaya ve Sağlık Müdürlüğü’nde görevli Dr. Şule Şener konuşmacı olarak katıldı.

Seminerde, yurt ve yuva çocuklarına çeşitli konularda bilgiler verilip, sorunları dinlendi, çözüm önerileri dile getirildi.