24 Mayıs 2009 Pazar

Küçükler eğlendi, büyükler öğrendi

Eğitimdeki başarılarıyla Yozgat’ın gururu hâline gelen Özel Ergin İlköğretim Okulu, “Şiir Şöleni”nden sonra “Anasınıfı Şenliği” ile çocuklara ve velîlerine keyifli saatler yaşattı.
Özel Ergin İlköğretim Okulu’nda bu gün gerçekleştirilen “Anasınıfı Şenliği”nde, anasınıfı öğrencileri arasında bilgi ve boyama yarışmaları düzenlendi. Yarışmaya, Yozgat Merkez , Sorgun ve Yerköy ilçelerinden 420 anasınıfı öğrencisi katıldı.

Şenliğin bilgi yarışması bölümünde öğrencilere 25 soru soruldu. Daha sonra öğrencilerden, kendilerine verilen resim çalışmalarını boyamaları istendi. Anasınıfı öğrencileri yarışırken, velîlerine de okul öncesi eğitimin önemi konusunda seminer verildi.

Yapılan değerlendirme sonucunda, her iki kategoride de ilk 10 dereceyi elde eden öğrencilerin isimleri şenlikte açıklandı. Dereceye giren öğrencilerin isimleri şöyle:

Boyama Yarışması

Zeliha Elif Özbek (TOKİ İlköğretim Okulu)
Buse Sarıtaşçı (Yerköy Zübeyde Hanım Anaokulu)
Ezgi Kozan (Gülaylar İlköğretim Okulu)
Burak Aker (Gülaylar İlköğretim Okulu)
Zeynep Çelik (Fatma Temel Turan İlköğretim Okulu)
Nisanur Sağlık (Erdoğan Akdağ İlköğretim Okulu)
Ziya Berk İbiş (75. Yıl Anaokulu)
Zeynep Damla Karaman (75. Yıl Anaokulu)
Ayşegül Solmaz ( Yozgat Alacalıoğlu İlköğretim Okulu)
Ayşegül Yalman (Fatma Temel Turan İlköğretim Okulu)

Bilgi Yarışması

Sümeyye Köse
Furkan Büke (75. Yıl Anaokulu)
Ayşegül Yalman (Fatma Temel Turan İlköğretim Okulu)
Yusuf Ziya Demirtaş (Sorgun Anaokulu)
Mert Peşter (75. Yıl Anaokulu)
Hüseyin Turan Budak (Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu)
Mert Demirci (Sorgun Anaokulu)
Belika Münevver Can (Yerköy 80. Yıl Anaokulu)
Zeynep Boy (Sorgun Agâh Efendi Anaokulu)
Ömer İmre (Yozgat Alacalıoğlu İlköğretim Okulu)

Yarışmadan sonra minik öğrenciler, okulun bahçesinde palyaço eşliğinde eğlendiler.

Okul Müdürü Ali Acar, okul öncesi eğitim konusunda Yozgat’ın Millî Eğitim Bakanlığı tarafından seçilen pilot illerden birisi olduğunu ve okul öncesi eğitimin mecburî hâle getirildiğini hatırlattı. Acar, yarışmayı okul öncesi eğitimin önemine dikkat çekmek için düzenlediklerini belirtti.

Özel Ergin İlköğretim Okulu’nun, adını Yozgat’ın sevilen eğitimcilerinden Ahmet Ergin’in soyadından aldığı belirtiliyor.