24 Mayıs 2009 Pazar

“Altın Testi” ödülleri sahiplerini buldu
Bundan sonra öğretmenler de yarışacak

Yozgat İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından orta öğretim okulları arasında düzenlenen “Altın Testi Türk Halk Müziği Ses Yarışması”nda Gökhan Namlı birinci, Büşra Avcı ikinci, Cansu Yıldırım üçüncü oldu.

Yozgat İl Millî Eğitim Müdürü Sebahattin Gamsız, “Bu yarışmayı daha önce ilköğretim okulları arasında düzenledik, şimdi orta öğretim öğrencileri arasında yapıldı, önümüzdeki günlerde de öğretmenler arasında düzenleyeceğiz” dedi.

Yimpaş Alışveriş ve Kültür Merkezi Salonu'nda düzenlenen yarışmayı, Yozgat Belediye Başkanı Yusuf Başer, İl Genel Meclisi Başkanı Üzeyir Arslan, Millî Eğitim Müdürü Sebahattin Gamsız, daire müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşlar izledi.

14 ilçeden okullarını temsilen yarışmaya katılan öğrenciler, kendileri yarışırken, öğrencilere de türkü ziyafeti çektiler.

Yarışma sonunda jüri tarafından yapılan değerlendirmede, Akdağmadeni Lisesi Öğrencisi Gökhan Namlı birinci, Yozgat Merkez Atatürk Lisesi'nden Büşra Avcı ikinci ve Sorgun Lisesi'nden Cansu Yıldırım üçüncü oldu. Dereceye giren öğrenciler, birer küçük altın ve kupa ile ödüllendirildiler.

Yarışma sonunda bir konuşma yapan Yozgat Millî Eğitim Müdürü Sebahattin Gamsız, Müdürlük olarak öğrencilerin bu tür sosyal ve kültürel faaliyetlere katılmalarını sağlamak için yarışmalar düzenlediklerini belirtti. Gamsız, şunları söyledi:

“Öğretmen ve öğrencilerimizin de eğlenmeye hakkı vardır. Bu yarışmayla hem bir sosyal etkinlik düzenledi, hem de çok eğlenceli dakikalar geçirdik. Yarışmaya katılan tüm öğrencilerimizi, jüri üyelerini ve saz ekiplerini kutluyorum. Bu yarışmayı daha önce ilköğretim okulları arasında düzenledik, şimdi orta öğretim öğrencileri arasında yapıldı, önümüzdeki günlerde de öğretmenler arasında düzenleyeceğiz” dedi.

(Kaynak: kenthaber.com)