21 Mayıs 2009 Perşembe

Ayşenur’un projesi ilk 50 proje arasında yer aldı

Yozgat Erdoğan Akdağ İlköğretim Okulu öğrencisi Ayşenur Taşdemir’in projesi, “Bu Benim Eserim” yarışmasında ilk 50 proje arasında sergilenmeye değer bulundu.

Millî Eğitim Bakanlığı “Eğitimi Araştırma ve Geliştirme Başkanlığı” (EARGED) ile Tubitak işbirliği ile ilköğretim öğrencilerine yönelik olarak Matematik ve Fen Bilimleri alanında düzenlenen “Bu Benim Eserim Proje Yarışması”nın Türkiye Final Sergisi 11-14 Mayıs 2009 tarihleri arasında Ankara Başkent Öğretmenevi'nde yapıldı.

Yozgat’tan final sergisine davet edilen Merkez Erdoğan Akdağ İlköğretim Okulu öğrencisi Ayşenur Taşdemir’in, danışman öğretmeni Aliye Gözükır’ın rehberliğinde hazırladığı “Yumurta Kabuğundaki Kalsiyum ile Organik Tarım” projesi, Türkiye’nin ilk 50 projesi arasında yer aldı.