23 Nisan 2009 Perşembe

Altın Testi ses yarışmasını Kübra kazandı

Yozgat İl Milli Eğitim Müdürlüğü 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı münasebetiyle ilköğretim öğrencileri arasında Altın Testi Türk Halk Müziği ses yarışması düzenledi.

Bu yıl ikincisi düzenlenen yarışamada Agâh Efendi İlköğretim Okulu öğrencisi Kamer Kübra Kapçı birinci oldu.

Yimpaş Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen yarışmayı, öğrenciler ve velilerinin yanı sıra, Yozgat Vali Yardımcısı Hüseyin Konak, İl Milli Eğitim Müdürü Sebahattin Gamsız, İl Dernekler Müdürü Hakkı Yurtlu ve bazı okul müdürleri de izledi.

14 öğrencinin katıldığı yarışmada Merkez Agâh Efendi İlköğretim Okuluöğrencisi Kamer Kübra Kapçı birinci, Sarıkaya Kadılı Cumhuriyet İlköğretim Okulu öğrencisi Mervenur Uçar ikinci, Yerköy Fatma Paksen İlköğretim Okulu öğrencisi İbrahim Acer ise üçüncü oldu.

Yarışma sonunda dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi.

(Kaynak: Yozgat Gazetesi)