3 Ocak 2009 Cumartesi

Torun: Bazı yazılardan garaz ve linç kokusu geliyor

Sürmeli gazetesi yazarı Nazım Torun, “Yozgat Haber” gazetesinin bazı köşe yazarlarını isim vermeden eleştirdi. Köşe yazarlarının bazılarında, anormal derecede bir ‘Yusuf Başer karşıtlığı’ gördüğünü belirten Torun, bu yazılarda ‘garaz ve linç kokusu’ hissettiğini belirtti. Torun, bu yazıları yazanların “ya Yusuf Beyi iyi tanımadıklarını ya da ‘özel mülâhazalarla’ yazdıklarını” düşünüyor…

Sürmeli gazetesi yazarlarından Nazım Torun, “Şifa’da 7 Gün ve Yine Yusuf Başer” başlıklı köşe yazısında, diyabet hastası olduğunu belirterek, tedavi gördüğü Yozgat’taki bir özel hastaneye dair memnuniyetini dile getirdi. Torun bu vesileyle, Yozgat’taki bazı hastaneleri de isim vermeden eleştirdi. Torun, “Tedavi için gittiğim muhtelif hastanelerde ilgisizlik, disiplinsizlik, lâkaytlık, yer yer de gördüğüm kabalık yüzünden ya hiç beklemeden ayrılıyor, ya da tedavimi devam ettiremiyordum” diye yazdı.

Kim bu doktor?

Nazım Torun’un bir hastanede Uzman Doktor’un söylediğini ileri sürdüğü sözler ise, bazı doktorların ciddiyetsizliğini ortaya koyar nitelikte.

Torun, bir hastanede Uzman Doktor’un, kendisini izlemeye almadan ve tetkiklerini yapmadan insülin dozajını 32-16’dan 55-25’e yükseltmesinin sebebini sorduğunda doktorun şu cevabı verdiğini ileri sürdü: “Ben öyle yazdım ama sen yine eskisini kullan…”

Torun, bu gibi sebeplerden dolayı hastanelere gitmediğini ve Kırşehir Devlet Hastanesi’nde gördüğü tedaviyi 3 yıldır sürdürdüğünü, Yozgat’ta 7 gün tedavi gördüğü bir özel hastaneden ise çok memnun kaldığını yazdı.

Yozgat Haber’e eleştiriler

Yazısında, hastanede “Yozgat Haber” gazetesi yazarlarından Kelâmi Akdemir’le karşılaştıklarını belirtip, aralarındaki sohbete dair notlar aktaran Torun, gazetenin olumlu bulduğu taraflarının yanı sıra, bazı köşe yazarlarını eleştirdiğini ifade etti.

Gazetenin olumlu tarafları

“Gazete olarak dopdolu. Renkli, haber çeşidi çok. Yazarları heyecanlı. Haber, spor, ekonomi, siyaset, reklâm, ne ararsan var” diyen torun, gazetenin bazı yazarlarına ise sert eleştiriler yöneltti. Torun, bu konuda şunları yazdı:

Bazı yazılarda garaz ve linç kokusu hissettim

“Ancak; köşe yazarlarının bazılarında, anormal derecede bir, ‘Yusuf Başer karşıtlığı’ gördüm. Yazılarının içeriğini anlamaya çalıştığımda bir ‘garaz ya da linç kokusu’ hissettim. Bu hissiyatımı Kelâmi Beye de aktardım. Adı geçen gazetede yazılan çizilen yazıların bir çoğuna katılmadığımı; bu yazıları yazan arkadaşların ya Yusuf Beyi iyi tanımadıklarını ya da ‘özel mülâhazalarla’ yazdıklarını söyledim.”

Hiç yorum yok: