20 Şubat 2018 Salı

İYF Başkanı Yılmaz: Şimşeker gibi sanayicilerimiz,
Yozgat’a yatırım için davet edilmeli

İYF Yönetim Kurulu Üyeleri, işadamı Mehmet Şimşeker'i ziyaret etti
İstanbul Yozgatlılar Federasyonu (İYF) Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Yılmaz, kendi adıyla traktör üretimi yapan Yozgatlı sanayici Mehmet Şimşeker’in Yozgat’a yatırım yapması için, Yozgatlı siyasetçiler ve devlet adamları tarafından davet edilmesi gerektiğini söyledi.

İYF Yönetim Kurulu üyeleri, “Mehmet Şimşeker” markasıyla traktör üretimi yapan Yozgat Sarıkayalı sanayici Mehmet Şimşeker’i, Esenyurt’taki fabrikasında ziyaret etti.

Ziyarete, İYF Yönetim Kurulu Genel Başkanı Ahmet Yılmaz, Genel Başkan Yardımcısı Tarık Şahin ve Anadolu Yakası Bölge Başkanı Erdoğan Şahin katıldı.

İYF Genel Başkanı Ahmet Yılmaz, yaptığı açıklamada, “Mehmet Şimşeker’i ziyaret edip, Anadolu’da kuracağı ikinci fabrika İçin bilgi aldık” dedi. Yılmaz, Şimşeker’in genç, girişimci, ufku ve hayalleri olan, Türkiye’de yerli bir marka ile üretim yapan; yerli ve milli, Yozgatlı bir sanayici olduğunu belirterek, “Devlet büyüklerimizin böyle kişilere sahip çıkarak hem yerli üretim konusunda destek vermesi, hem de Yozgatlı siyaset ve devlet adamlarının da bu gibi nadir üreticilerimizi Yozgat’a yatırım konusunda bizzat kendilerinin devreye girmesi gerekir” diye konuştu.

İYF Yönetimi, ziyarette Şimşeker’e, Yozgat Saat Kulesi’nin tasvir edildiği bir tablo hediye etti.

(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: