25 Aralık 2013 Çarşamba

Emre Uslu ne demek istediğini açıkladı

Emre Uslu
Taraf gazetesi yazarı Emre Uslu, İzmir tersane kazasından 2 gün önce twitter’da yayınladığı mesajın, gemi kazasıyla değil bir yolsuzluk iddiasıyla ilgili olduğunu twitter’da açıkladı.

Uslu, mesajında “Medyacı arkadaşlar. Tersane twitimi yanlış okumuşsunuz. Ben yıldırımlardan söz ediyorum siz kazalara heyecan yapıyorsunuz... Arkadaşlar tersane konulu twitim İZMİR’i sarsacak bir yolsuzluk duyumu ile ilgilidir. Kaza ile ilgili değil. Şehitlere Allah rahmet eylesin” diye yazdı.

Uslu’nun “Ben yıldırımlardan söz ediyorum” ifadesi, AK Parti’nin İzmir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı gösterdiği Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım olarak değerlendirildi.

Taraf yazarı Emre Uslu’nun, 23 Aralık’ta İzmir’de 10 askerî personelin şehit olduğu tersane kazasından 2 gün önce twitter’da yayınladığı “Denizlerde fırtına çıkar da Karadeniz tersanelerindeki gemiler Yalova’ya götürülürse İzmir sallanır” şeklindeki mesajı, şüphelere sebep olmuştu.

(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: