29 Nisan 2013 Pazartesi

Promosyon çantalar ve iş elbiseleri
artık Yozgat’ta da üretiliyor

Saliha Kayhan
KOSGEB’in girişimcilik kursuna katılıp sertifika aldıktan sonra kendi işini kuran Saliha Kayhan, promosyon çanta ve iş elbisesi alanında Yozgat’taki ilk iş yerini açarak özel firmalar için üretime başladı. Kayhan, “Daha önce ilimizde bu işi yapan bir iş yeri olmadığı için esnafımız siparişlerini başka illere vermek zorunda kalıyordu. İnşallah bundan sonra esnafımız ve iş adamlarımız siparişlerini bize verirler” dedi.

Babası terzi olduğu için kendisinin de tekstil işine ilgi duyduğunu belirten Kayhan, şu açıklamada bulundu:

Logo baskılı çanta imal ediyor
“Evde boş oturmaktansa bir şeyler üretip satmak istedim. Önce KOSGEB tarafından açılın girişimcilik kursuna katılıp sertifika aldım. Daha sonra Yozgat’ta büyük eksilik hissedilen işletmeler için promosyon işine girmeyi düşündüm. Çünkü ilimizde şu an benim yaptığım işi yapan bir iş yeri yok. İş yerlerinden sipariş geliyor ve onları yapıyorum. Özellikle sarraflardan özel baskılı çanta siparişi alıyorum. Firmaların isim ve logolarını çanta üzerine basıyoruz. Ayrıca yine firmalar için iş elbisesi, tulum, önlük yapıyoruz. Şu an için işlerimizde bir hareketlilik yok. Sadece birkaç firmanın işini yapıyoruz. Kadınlar, her işin üstesinden gelebilirler. Biraz cesaret gerekiyor. Ben de kendime güvenip bu iş yerini açtım. Sipariş aldığımda parça başı olarak işçi çalıştırıyorum ve başka kadınlara da iş imkânı sunmaya çalışıyorum. Daha önce bu işi yapan ilimizde bir iş yeri olmadığı için esnafımız siparişlerini başka illere vermek zorunda kalıyordu. İnşallah bundan sonra esnafımız ve iş adamlarımız siparişlerini bize verirler. Bu sayede bizimde iş yoğunluğumuz artar.”

Hiç yorum yok: