11 Temmuz 2012 Çarşamba

Sapmaz: Torpille değil hakkımla müdür oldum

Yozgat Gençlik Merkezi Müdürlüğü’ne atanan AK Parti Yozgat Milletvekili Yusuf Başer’in bacanağı Ali Sapmaz, milletvekili torpiliyle bu göreve getirildiğine dair iddiaların kendisini üzdüğünü belirterek, bu göreve Başer’in bacanağı olduğu için değil, gerekli yeterliliğe sahip olduğu için atandığını söyledi. Sapmaz, “Eğer bu göreve gelmem Sayın Milletvekilimizi zan altında bırakacaksa ben derhal bu görevden ayrılmaya razıyım” dedi.

Gençlik Merkezi Müdürlüğü’nde görev değişimi

Görevini vekâleten yürüten Hüseyin Çiftçi’den boşalan Yozgat Gençlik Merkezi Müdürlüğü’ne AK Parti Yozgat Milletvekili Yusuf Başer’in bacanağı Ali Sapmaz atandı.

22 yıllık memuriyet hayatının son 15 yılında imam olarak hizmet eden Ali Sapmaz, milletvekili torpiliyle bu göreve getirildiğine dair iddialar üzerine bir açıklama yaptı. Sapmaz, şunları kaydetti:

“Eski müdürümüz Hüseyin Çiftçi’nin vekâleten yürüttüğü ve görevinin uzatılmaması sebebiyle burada boşalan müdürlük görevine başlamış bulunmaktayım. Görevimi lâyıkıyla yerine getireceğimin inancındayım. Tek bir korkum var, AK Parti Yozgat Milletvekili Yusuf Başer’le bacanak olduğumuz için benim bu göreve onun sayesinde getirildiğim haberlerini duyuyorum ve üzülüyorum. Şuna emin olunmasını istiyorum ki, ben 4 yıllık fakülte mezunuyum ve bu göreve gelmemde hiçbir sakınca ve prosedür eksikliği bulunmuyor. Hüseyin Çiftçi’nin görevinin uzatılmadığı ve yerine vekâleten başka bir müdür atanacağını öğrendim ve talip oldum. Gençlik Hizmetleri ve Spor il Müdürümüz Oğuzhan Güneşer, beni yanına çağırarak bu görevi benim üstlenmemi istedi ve ben de seve seve kabul ettim. Sayın Milletvekilimizin bana torpil yaparak bu göreve geldiğimi düşünenler var. Eğer bu göreve gelmem Sayın Milletvekilimizi zan altında bırakacaksa ben derhal bu görevden ayrılmaya razıyım. Eğer ki benim şartlarım burada müdürlük yapmaya uygun olmasaydı hiç kimse beni bu göreve getiremezdi. Şu anda bu görevdeyim ve gerçekleştirmek istediğim projelerim var. İnşallah ekip halinde güzel çalışmalar yaparak bu projeleri gerçekleştirmek istiyorum.”

Hiç yorum yok: