20 Haziran 2012 Çarşamba

Bozok Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi’nde 50 öğretim elemanı görev yapıyor

Bozok Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi’nde 11 yeni Uzman Doktor daha görevlerine başladı.

Bozok Üniversitesi Rektörü Prof. Tamer Uçar, hastane yönetimi ile bir araya gelerek yıllık değerlendirme toplantısı yaptı ve göreve yeni başlayan öğretim üyeleriyle bir araya geldi.

Rektör Uçar, toplantıda yaptığı konuşmada, “Araştırma ve Uygulama Hastanemizin akademik kadro sayısı gün geçtikçe artıyor, güçleniyor. En son yaptığımız alımlarla hastanemize gelen öğretim elemanı sayısı 50’yi aşmış bulunuyor. Bozok Üniversitesi ailesine katılan değerli akademisyen arkadaşlarımızla Yozgat ili ve çevresine daha güçlü bir şekilde hizmet edeceğimize inanıyorum. Arkadaşlarıma hoş geldiniz derken başarılar diliyorum” dedi.

Son yapılan alımlarla Bozok Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi’nde göreve başlayan öğretim üyeleri ve anabilim dalları şöyle:

İç Hastalıkları Anabilim Dalı Başkanlığı’na Yrd. Doç Dr. Lütfi Akyol, Fizik Tedavi ve Rehabiltasyon Ana bilim Dalı Başkanlığı’na Yrd. Doç. Dr. Özlem Babaloğlu ve Yrd. Doç. Dr. Mehmet Uçar, Kardiyoloji Anabilim Dalı Başkanlığı’na Yrd. Doç. Dr. Savaş Sarıkaya, Üroloji Anabilim Dalı Başkanlığı’na Yrd. Doç Dr. Serhat Tanık, Beyin ve Sinir Cerrahisi Anabilim Dalı Başkanlığı’na Yrd. Doç. Dr. Tugay Atalay, Kalp ve Damar Cerrahisi Ana Bilim Dalı Başkanlığı’na Yrd. Doç. Dr. Yunus Keser Yılmaz, Genel Cerrahi Anabilim Dalı Başkanlığı’na Yrd. Doç. Dr. Hakan Balbaloğlu, Kulak Burun Boğaz Anabilim Dalı Başkanlığı’na Yrd. Doç. Dr. Mahmut Özkırış, Nöroloji Anabilim Dalı Başkanlığı’na Yrd. Doç. Dr. Asuman Çelikbilek, Radyoloji Anabilim Dalı Başkanlığı’na Yrd. Doç. Dr. Halil İbrahim Serin.

Hiç yorum yok: