2 Mayıs 2012 Çarşamba

Mermertaş: Bu kadro Açıkgöz’ü yarı yolda bırakır

AK Parti Yozgat İl Başkanı Fahri Açıkgöz, 27 Nisan’da yapılan il kongresi öncesine yaptığı değerlendirmede, ‘Yeni oluşturulacak il yönetiminin bütün Yozgat’ın kabul edeceği ve kucaklayacağı bir yönetim olmasını arzu ettiklerini’ söylemişti.

Merhaba Yozgat gazetesi Yazı İşleri Müdürü Çetin Mermertaş ise, kongre sonrasında yaptığı değerlendirmede, “Bu yönetim, Açıkgöz’ü yarı yolda bırakacaktır” iddiasında bulundu.

Mermertaş, “Yürütme kurulu yükü yürütebilecek mi?” başlıklı yazısında, şu öngörüde bulundu:

“AK Parti il yönetim listesini benimsemedim. Daha ileriye gidip, İl Başkanı Açıkgöz’ün bu liste ile hedeflediği başarıyı, arzuladığı çalışma ortamını, planladığı seçim sürecini kaldıramayacağını ifade etmiştim. Hatta, kendisi için istifa etmesini belirtmiştim. O günkü yazdıklarımın halen arkasındayım.

Bu yönetim, Açıkgöz’e katkı vermeyecektir. Bu yönetim, Açıkgöz’ün düşüncelerine, bu yönetim Açıkgöz’ün şevkine, bu yönetim Açıkgöz’ün sevdasına, bu yönetim Açıkgöz’ün Yozgat aşkına yetişemeyecek, yarı yolda bırakacaktır. Bir kenara not edin. Göreceksiniz.”

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Değerli kardeşime katılıyorum. Yılların tecrübesiyle son derece doğru bir tespitte bulunmuş.