25 Aralık 2011 Pazar

Zaman yazarı Günseli Ocakoğlu’dan
Çekerek’e kitap bağışı çağrısı

Zaman gazetesi yazarı Günseli Ö. Ocakoğlu, “Aile içi şiddete karşı topyekün mücadele” başlıklı yazısının “Bu, ‘benden sonrası tufan’ demeyenlere bir çağrıdır!” ara başlığı altındaki kısmında, Yozgat’ın Çekerek İlçesi’nde kurulacak kütüphane için kitap bağışı çağrısı yaptı. Ocakoğlu, “Söylemekle kalmıyor ilk kitapları da ben gönderiyorum” diye yazdı. Ocakoğlu’nun yazısının ilgili kısmı şöyle:

“Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi öğrencisi Mücahit Gündoğdu ve arkadaşları “Her köye bir kütüphane kurabilir miyiz?” idealiyle yola çıkmışlar. İlk kütüphaneyi de Sivas’ın Altınyayla ilçesinin Başyayla köyüne kurmuşlar. Ancak nedense her iyi ve faydalı projede olduğu gibi destek yerine köstek olanlar daha çok olmuş. Her şeye rağmen ilk kütüphane açılıp da köylüler kütüphaneye gelmeye başlayınca yeniden heyecanlanmışlar. Toplumsal gelişmişliğin gelişmiş bireylerle gerçekleşeceğine inandıklarını söyleyen gençler aslında kimseden kitap dışında bir şey de beklemiyorlar. Ben bu çağrıya kulak verelim ve aşağıda verilen adrese kitap gönderelim diyorum. Söylemekle kalmıyor ilk kitapları da ben gönderiyorum.

Kitap gönderilebilecek adres:

Bahçelievler Mah. Atatürk Bulv. No: 7 Çekerek/YOZGAT”

(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: