25 Ağustos 2011 Perşembe

MEB Müsteşarı Zararsız, Yozgat’ın hayırsever işadamlarını Kastamonululara örnek gösterdi

Yozgat doğumlu Milli Eğitim Bakanlığı Müsteşarı M. Emin Zararsız, kendisini ziyaret ederek Kastamonu Üniversitesi için destek isteyen eski Kastamonu Milletvekili Musa Sıvacıoğlu ile Kastamonu Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Seyit Aydın’a, Yozgatlı hayırsever işadamlarını örnek gösterdi.

***
Eski Kastamonu Milletvekili Musa Sıvacıoğlu, Kastamonu Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Seyit Aydın ve İhsangazi Belediye Başkanı Zühtü Danacı, TBMM Başkanı Cemil Çiçek’i, YÖK Başkanı Prof.Dr. Yusuf Ziya Özcan’ı, Milli Eğitim Bakanlığı Müsteşarı M. Emin Zararsız’ı ve YÖK Başkan Vekili Prof. Dr. Ömer Demir’i makamında ziyaret ettiler. Ziyarette görevlerine yeni başlayan Cemil Çiçek ve Müsteşar Emin Zararsız’a “hayırlı olsun” dilekleri sunuldu.

22 ve 23. dönem Kastamonu Milletvekili Musa Sıvacıoğlu ve Kastamonu Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Seyit Aydın, Milli Eğitim Bakanlığı Müsteşarı M. Emin Zararsız’dan İhsangazi YİBO ve Tosya MYO’nun arazisi içinde kalan prefabrik binanın tahsisi konusunda destek istediler.

Söz konusu ilçelerde eğitim durumunun da önemli olduğunu ifade eden Zararsız, eğitim öğretimi engellemeyecek şekilde söz konusu istekleri değerlendireceklerini ifade etti.

Musa Sıvacıoğlu ile üniversite yıllarından arkadaş olan Müsteşar M. Emin Zararsız, Kastamonu’nun kültür ve eğitim kenti olduğunu belirterek, Kastamonuluların üniversiteye sahip çıkmaları gerektiğini ifade etti.

Yozgat Bozok Üniversitesi’nin bütün fakülte ve yüksekokul binalarını Yozgatlı hayırseverlerin yaptığını belirten Zararsız, Kastamonu’nun da ünlü işadamlarının bulunduğunu, bu konuda destek vermeleri gerektiğini söyledi.

(Kaynak: kastamonupostasi.com)

Hiç yorum yok: