3 Mayıs 2011 Salı

CHP Kadın Kolları Başkanı Karslıoğlu istifa etti

CHP Yozgat Kadın Kolları Başkanı Özgür Karslıoğlu, yazılı bir açıklama yaparak, görevinden istifa ettiğini açıkladı.

Karslıoğlu, partisinde İl Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapmaya devam edeceğini kaydetti.

Karslıoğlu’nun, CHP Genel Merkezi tarafından görevden alınmak istenmesi üzerine istifa ettiği ileri sürülüyor.

Cumhuriyet Halk Partisi’nin Yozgat’ta 5 yıldır Kadın Kolları Başkanlığı ve İl Yönetim Kurulu Üyeliği yaptığını kaydeden Karslıoğlu, şu açıklamada bulundu:

“Üstlendiğim görevleri onurla ve şerefle partimi en güzel şekilde temsil ettiğime inanarak yaptım. Aynı zamanda birçok sivil örgütte de çalıştım. Amacım, Yozgatlı olarak Yozgat’ın gelişmesine sosyal ve kültürel açıdan katkı sağlamaktı. Özellikle kadınları sosyal ve siyasî hayata teşvik etmekti. Bugüne kadar benden desteklerini esirgemeyen Yozgat halkına ve basın mensuplarına çok teşekkür ediyorum.

Bu günden sonra Yozgat Cumhuriyet Halk Partisi bünyesinde yaptığım Kadın Kolları Başkanlığı’ndan istifa etmiş bulunuyorum.”

Karslıoğlu, partisinde İl Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapmaya devam edeceğini kaydetti.

Karslıoğlu’nun, CHP Genel Merkezi tarafından görevden alınmak istenmesi üzerine istifa ettiği ileri sürülüyor.

(Kaynak: yeniufukgazetesi.com.tr)

Hiç yorum yok: