8 Şubat 2011 Salı

Tavsiye mektubu Yozgat’a da gönderilmiş

Sürur Öztürk

4 Şubat Cuma günü yayınlanan “Sayın Valimizin ve Sayın Rektörümüzün dikkatine” başlıklı yazımda, İstanbul İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü’nün “Şehir ve Kültür” projesi hakkında özet bilgiler vermiş, kurum müdürü Prof. Dr. Ahmet Emre Bilgili’nin bütün turizm ve kültür müdürlüklerine birer tavsiye mektubu göndererek, bu projeyi kendi illerine uyarlayıp hayata geçirebileceklerine dair teklifte bulunduğunu belirtmiştim.

Yazımda, “Mektup Yozgat’a da gönderildi mi, gönderildiyse ulaştı mı, Sayın Valimiz Necati Şentürk’ün bu konuda bir hazırlığı var mı, bilmiyorum; fakat ben bu projenin mutlaka ama mutlaka hayata geçirilmesi gerektiğine inanıyorum” diye yazmıştım.

Söz konusu yazımı okuduğunu belirten İstanbul İl Kültür ve Turizm Müdürü Prof. Dr. Ahmet Emre Bilgili, bana bir e-mail göndererek, tavsiye mektubunu Yozgat İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü’ne de yolladığını bildirdi. Sayın Bilgili, gönderdiği e-mail’de, Yozgat’a gönderdiği mektupta şu ifadeleri kullandığını kaydediyor:

“… bu çalışmanın diğer şehirlere örnek olabileceğini düşünüyorum. Bundan hareketle siz de kendi şehrinizdeki üniversiteyle ve ilgili diğer kurumlarla temasa geçerek ‘Şehir ve Kültür: Yozgat’ gibi bir ders koydurtma ve kitabını yayınlama yolunu izleyebilirsiniz. Böylece bu bir Türkiye projesine dönüşebilir. Sizin açınızdan da iyi bir çalışma olacağını düşünüyorum.”

Sayın Valimiz Necati Şentürk’ün konunun takipçisi olacağına, “Şehir ve Kültür: Yozgat” projesini hayata geçirerek Yozgat’a kültürel açıdan büyük bir katkıda bulunacağına inanıyorum.

(surur-ozturk@hotmail.com)

Hiç yorum yok: