24 Eylül 2009 Perşembe

Yozgat Özel Ergin İlköğretim Okulu,
Türkiye’nin en iyi okulları arasında yer alıyor

Yozgat Özel Ergin İlköğretim Okulu Müdürü Ali Acar, SBS’de kazandırmada % 100, yerleştirmede % 98 oranında başarı kaydettiklerini ve SBS puan ortalamasında 19 bin okul içerisinde 160’ıncı olduklarını hatırlatarak, Türkiye’deki en iyi okullar arasında yer aldıklarını söyledi.

Yozgat Özel Ergin İlköğretim Okulu Müdürü Ali Acar, 2009-2010 eğitim öğretim yılının Türkiye’ye, Yozgat’a, bütün öğrenci ve öğretmenlere hayırlı uğurlu olması temennisinde bulundu.

Ali Acar, açıldığı günden bugüne kadar Yozgat’a eğitimde farklı heyecanlar yaşatan Özel Ergin İlköğretim Okulu’nun her yıl başarılarına yenilerini katarak hedefine emin adımlarla yürüdüğünü söyledi. Acar, SBS’de kazandırmada % 100, yerleştirmede % 98 oranında başarı kaydettiklerini ve SBS puan ortalamasında 19 bin okul içerisinde 160’ıncı olduklarını hatırlatarak, Türkiye’deki en iyi okullar arasında yer aldıklarını kaydetti.

Okullarında öğrencilerin modern teknoloji ile donatılmış sınıf ve laboratuvarlarda eğitim imkânı bulduklarını belirten Acar, başarının artması için okul, aile ve öğrenci ilişkilerini en yüksek seviyede tuttuklarını ifade etti. Acar, şunları söyledi:

Sayısal Bilimler Olimpiyatı düzenledik

“Öğrencilerimiz sportif faaliyetlere, tiyatro oyunlarına katılıyorlar. Zaman zaman geziler düzenleyerek ülkemizin tanıtımını yerinde yapıyoruz. Düzenlediğimiz çeşitli etkinliklerle Yozgat eğitimine de katkı sağlamaya çalışıyoruz. Geçen eğitim öğretim yılında Yozgat genelindeki başarılı öğrencilerin kendilerini göstermelerine ve aralarında rekabet oluşturarak eğitime katkı sağlamak amacıyla Sayısal Bilimler Olimpiyatı düzenledik. Yine eğitim konusunda yapılan birçok etkinliğe sponsor olduk. Bu tür katkılarımız ve etkinliklerimiz bu yıl da devem edecek. 2009-2010 eğitim öğretim yılının ülkemize, Yozgat'a, tüm öğrenci ve öğretmenlerimize hayırlı uğurlu olmasını diliyorum.”