24 Eylül 2009 Perşembe

Çınarer: Okul öncesi eğitim yaygınlaştırılmalı

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Yozgat İl Başkanı Ergin Çınarer, okulların fizikî kapasitesinin arttırılması, bilgi teknoloji sınıflarının çoğaltılması ve okul öncesi eğitimin köy okullarına kadar yaygınlaştırılması gerektiğini söyledi.

MHP Yozgat İl Başkanı Ergin Çınarer, İlköğretim Haftası’nın başlaması münasebetiyle yaptığı yazılı açıklamada, eğitim camiasını kutladı. Çınarer, “Öğretmenlerimize, öğrencilerimize ve ailelerine en içten sevgi ve başarı dileklerimi sunuyor, İlköğretim Haftası’nın ve 2009-2010 eğitim öğretim yılının ülkemiz ve Yozgat için hayırlı ve başarılı geçmesini temenni ediyorum” dedi.

Bir ülke için yapılacak en önemli yatırımın insana, özellikle de çocuklara ve gençlere yapılan yatırım olduğunu belirten Çınarer, eğitimde yapılması gerektiğini düşündüğü çalışmaları şöyle özetledi:

1- Eğitimin fizikî kapasitesi arttırılmalı,
2- Okullarımızda bilgi teknoloji sınıfları çoğaltılmalı,
3- Okul öncesi eğitim köy okullarına kadar yaygınlaştırılmalıdır.