14 Nisan 2009 Salı

Yozgat Özel Ergin Koleji, bilim olimpiyatlarında dereceye giren öğrencileri ödüllendirdi

Yozgat Özel Ergin Koleji, bu yıl 6'ncısını düzenlediği Sayısal Bilimler Olimpiyatı'nda (SABİO) dereceye giren öğrenci ve öğretmenleri ödüllendirdi.

İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü'nde düzenlenen törene Yozgat Valisi Amir Çiçek, Belediye Başkanı Yusuf Başer, İlahiyatçı Yazar Mahir Şahin, İl Milli Eğitim müdür vekili Danyal Kocabeyoğlu, Şube Müdürü Behçet Yayıkçı, YASİAD Başkanı Rahmi Nazlıoğlu, kurum müdürleri ve çok sayıda öğrenci velisi katıldı.

Özel Ergin Koleji tarafından 04-05 Nisan tarihlerinde yapılan sınav sonuçları açıklandı. Sınavda dereceye giren ilköğretim 4, 5, 6 ve 7. sınıf öğrencileri ile öğretmenlere plaket, küçük altın ve değişik ödüller verildi.

60 okuldan 1200 öğrenci katıldı

Ödül töreninde konuşan Özel Ergin Koleji Müdürü Ali Acar, Sayısal Bilimler Olimpiyatı'na öğrencilerin büyük talebi olduğunu söyledi. Dereceye girenlerin değişik hediyelerle ödüllendirildiğini kaydeden Ali Acar, "Yapılan sınava 60 okuldan toplam 1200 öğrenci katıldı. Öğrencilerimizi araştırmaya ve proje üretmeye yönelten bu tür yarışmaların daha çok yapılmasını arzu ediyoruz. İlimizin eğitim seviyesinin yükseltilmesinde tüm kurumlar işbirliği yapmalıyız" diye konuştu.

Vali Çiçek: Eğitimdeki başarınız takdire lâyık

Törene katılan Yozgat Valisi Amir Çiçek, Özel Ergin Koleji'nin eğitim alanındaki başarılarının her zaman takdire lâyık olduğunu belirterek, ''Yapılan olimpiyatlarda dereceye giren öğrencileri ve onların yetiştirilmesinde emeği geçen öğretmen ve velileri kutluyorum." dedi.